1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

بیوگرافی سامان صفاری بازیگر نقش امیرسریال دلدادگان

شروع موضوع توسط nargessamiri ‏21/10/18 در انجمن بیوگرافی بازیگران ایرانی

  1. nargessamiri

    nargessamiri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/4/18
    ارسال ها:
    205
    تشکر شده:
    74
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    زن
    بیوگرافی سامان صفاری
    [​IMG]
    عکس سامان صفاری
    سامان صفاری متولد ششم شهریور ماه 1366 در شهر کرمان است. او اصالتاً اهل شهر یزد می باشد و دو تا برادر فیلمنامه نویس و تهیه کننده بنام های ابوالفضل و اشکان دارد که در آلمان زندگی می کنند.

    سامان صفاری فارغ التحصیل رشته جهانگردی است و بازیگری را با شرکت در کلاس های بازیگری فرا گرفته و در جریان همین رفت و آمد با کارگردان مشهور علیرضا امینی آشنا می شود و آقای امینی او را برای بازی در فیلم جدیدش بنام سقوط آزاد دعوت می کند.

    نرگس آبیار چهره و بازی خوب او را در فیلم سقوط آزاد می پسندد و از درخواست می کند تا در فیلم شیار 143 در نقش شهید یونس میرجلیلی بازی کند. بازی در این فیلم موجب شناخته شدن بیشتر چهره او در عرصه سینما و تلویزیون می شود.

    ماجرای ازدواج و همسر
    سامان صفاری مجرد می باشد و تاکنون ازاواج نکره است. به محض انتشار هر خبری در مورد ازدواج و یا نامزدی سامان صفاری در این پست قرار خواهد گرفت.
    [​IMG]

    سامان صفاری در کنار منوچهر هادی کارگردان سریال دلدادگان
    شغل دوم سامان صفاری
    او فعلا فقط در حرفه بازیگری مشغول به کار است ولی به گفته خودش اگر قرار باشد روزی برای خودم شغل دومی انتخاب کنم به دلیل علاقه ای که به سفر دارم و چونکه تحصیلاتم هم در این رشته است دوست دارم در حرفه تور و گردشگری فعالیت کنم.

    [​IMG]

    سامان صفاری در نقش امیر سریال دلدادگان
    بازی در سریال دلدادگان
    سامان صفاری این روزها در سریال دلدادگان به کارگردانی منوجهر هادی نفش پسری بنام امیر را بازی می کند که به دنبال کار در رشته حسابداری است او به طور اتفاقی برای مصاحبه به یک شرکت دعوت می شود و دختر رئیس شرکت بنام حدیث با او مصاحبه می کند. رئیس شرکت زنی بنام افسانه (پانته آ بهرام ) است که از پدر امیر یعنی مالک (مسعود رایگان) کینه ای قدیمی دارد و به دنبال انتقام است.
     
بارگذاری...