1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

بیوگرافی حسین مهری

شروع موضوع توسط nargessamiri ‏24/10/18 در انجمن بیوگرافی بازیگران ایرانی

  1. nargessamiri

    nargessamiri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/4/18
    ارسال ها:
    205
    تشکر شده:
    74
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    زن
    بیوگرافی حسین مهری
    [​IMG]
    عکس حسین مهری
    حسین مهری متولد بیست و سوم آبان 1363 در شهر تهران است و دو برادر دیگر دارد. حسین مهری جزو آن دسته از بازیگران ایرانی است که با تکیه بر توانایی های خودش بازیگری را از دوران نوجوانی شروع کرده است در واقع او با سماجتی که برای بازیگر شدن داشته است موفق شده به این حرفه ورود پیدا کند.

    از خصوصیات اخلاقی حسین مهری می توان به درونگرا بودنش اشاره کرد و به گفته خودش اهل تنهایی است و دوست دارد در اوقات فراغتش کتاب بخواند و فیلم ببیند یا اینکه این اوقات را در کنار همسرش سپری کند و با او باشد. از دوستان صمیمی او می توان به امیر جعفری و کامبیز دیرباز اشاره کرد.

    نکته جالب دیگری که در بیوگرافی حسین مهری شاید براتون جالب باشد این است که او بر خلاف خیلی از بازیگران ایرانی که حاشیه درست می کنند تا دیده شوند به هیچ وجه اهل شایعه نیست و دوست ندارد با حاشیه شناخته شود در واقع او بر این باور است که اگر قراره معروف شود باید به واسطه کار و توانایی هایش شناخته شود و الگویش از دوران کودکی کریم باقری بوده که حاشیه ای ندارد.

    [​IMG]

    عکس منتشر شده از حسین مهری و پسرش حامین
    ازدواج و همسر
    حسین مهری متأهل است و در آذرماه 1391 ازدواج کرده است تنها اطلاعاتی که در مورد همسر او منتشر شده است این است که همسرش هنرمند نیست. حسین مهری یک فرزند پسر بنام حامین دارد.

    شایعه ازدواج حسین مهری با ویدا جوان
    چندی پیش عکس هایی مشترکی از حسین مهری و ویدا جوان منتشر شده بود که موجب شد شایعاتی در مورد اینکه حسین مهری و ویدا جوان باهم ازدواج کرده اند در فضای مجازی پخش شود که این شایعات حقیقت ندارد. ویدا جوان و حسین مهری هر دو متأهل می باشند و اسم همسر ویدا جوان ، آیلا تهرانی است.

    واقعا جالب است الان هر بازیگر مردی که در کنار بازیگر زن دیگری عکس بیندازد فوراً در شبکه های اجتماعی برایش شایعه سازی می کنند که باهم ازدواج کرده اند یا اینکه قصد ازدواج دارند.

    [​IMG]
     
    Alireza2016 از این پست تشکر کرده است.
بارگذاری...