1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

شروع موضوع توسط nargessamiri ‏17/5/18 در انجمن بیوگرافی بازیگران ایرانی

  1. nargessamiri

    nargessamiri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/4/18
    ارسال ها:
    205
    تشکر شده:
    74
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    زن
    بیوگرافی بهنوش طباطبایی
    [​IMG]
    واقعیت های زندگی شخصی بهنوش طباطبایی تا ازدواج با مهدی پاکدل و علت طلاقش
    بهنوش طباطبایی در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در شهر اصفهان متولد و اکنون ۳۷ ساله است او همسر سابق مهدی پاکدل می باشد و دارای مدرک مهندسی لیسانس کامپیوتر می باشد ولی بعدها به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت تصمیم می گیرد در کلاس های بازیگری که در دانشکده هنرهای زیبا برگزار می شد شرکت کند و وارد دنیای بازیگری شود.

    خانم طباطبایی بسیار کم حرف, صبور و آرام است و عاشق سفر است و در اوقات فراغت خود مطالعه می کند. رنگ مورد علاقه اش آبی است.

    [​IMG]

    بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

    آشنایی و ازدواج با مهدی پاکدل
    بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل نخسین بار در دفتر یک تهیه کننده باهم آشنا می شوند و قرار می شود آنها نقش دختر و پسر جوانی را بازی کنند که در مسیر یک داستان پر پیچ و خم, عاشق هم می شوند.

    شاید بازی در همین سریال موجب آشنایی بیشتر آن ها می شود و نهایتاً در ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ باهم ازدواج می کنند. بهنوش طباطبایی دلیل ازدواجش با مهدی پاکدل را اینگونه بیان کرد :

    چیزی که مرا جذب مهدی کرد بامزه بودنش بود من در کارم همیشه جدی هستم ولی مهدی اصلا اینجوری نیست او همش می گوید و می خندد و دوست دارد به اطرافیانش خوش بگذرد البته شاید در آینده این خصوصیاتش تغییر کند! همچنین خانواده مهدی, خانواده بسیار خوبی هستند که این نکته هم برای من اهمیت زیادی داشت .

    [​IMG]

    بهنوش طباطبایی و پدرش

    علت جدایی و طلاق
    وقتی بهنوش طباطبایی در اکران فیلم سیانور شرکت کرده بود هیچ حلقه ای در دستش نبود و این صحنه سوژه دوربین عکلاسان صحنه شد و همین مورد باعث شد شایعه هایی مبنی بر جدایی این دو زوج در فضای مجازی پخش شود.

    تا اینکه بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل با حذف عکس های دو نفره شان از صفحات شخصی یشان به این شایعه ها دامن زدند و نهایتاً فریبا نادری بود که در یکی از مصاحبه هایش خبر جدایی این دو زوج را تأیید کرد. و بهنوش طباطبایی با انتشار عکس پدرش در صفحه شخصی روز مرد را با این نوشته فقط به پدرش تبریک گفت :

    "روز مرد مبارك مردانى باشه كه با وجود بودن در كنار زنانى قدرتمند ، اما باز دست حمايتگر خود رو هميشه بر سر اونها دارند و هيچ وقت با دست ،زبان و نگاه بى احترام با لطافت وجودى زنان برخورد نمى كنند. هميشه حامى هستند و مثل يه كوه پشت و پناه عزيزانشون هستند بى شك زنان در هر جايگاه ، منزلت و منصبى عاشقانه و خاضعانه به اين حمايت و مردانگى پاسخ مى دهند روز مرد به اين مردان با غيرت مبارك"

    و بالاخره بهنوش طباطبایی در آخرین مصاحبه اش سکوتش را شکست و گفت : علت کم کاری ام در سال گذشته بخاطر جدایی از همسر سابقم و شرایطی که داشتم بوده است. از طرفی هیچ وقت مهدی پاکدل درباره جدایی اش از همسرش حرفی نزد و این خبر را تأیید نکرد و واقعا کسی نمیداند که چرا این دو زوج خوشبخت به یکباره از هم طلاق گرفتند.
     
بارگذاری...