1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال حوالی پاییز

شروع موضوع توسط nargessamiri ‏8/11/18 در انجمن بیوگرافی بازیگران ایرانی

  1. nargessamiri

    nargessamiri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/4/18
    ارسال ها:
    205
    تشکر شده:
    74
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    زن
    بیوگرافی بازیگران سریال حوالی پاییز
    در ادامه خلاصه ای از بیواگرافی و زندگینامه بازیگران سریال حوالی پاییز را برای شما آماده کرده ایم تا د صورت تمایل با بازیگران این سریال تلویزیونی بیشتر آشنا شوید.
    [​IMG]

    آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره یوسف
    آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره یوسف اهل لبنان می باشد و 28 سال سن دارد و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد بازیگری می باشد. او با استعداد خاصی که در بازیگری دارد توانسته است تا به امروز با کارگردان های مشهور لبنانی ، ژاپنی ، مصری و ایرانی کار کند. نکته ای که شاید در بیوگرافی آن ماری سلامه براتون جالب باشد این است که او یکبار مورد تجاوز جنسی ... (بیوگرافی آن ماری سلامه)

    [​IMG]

    حسین مهری بازیگر نقش مهران
    حسین مهری در شهر تهران متولد شده و اکنون 34 ساله است. در سریال حوالی پاییز نقش همسر ساره یوسف بازیگر لبنانی را بازی می کند و برادر سامان و شیوا است. او آدمی بسیار درونگرا است و به گفته خودش اهل تنهایی است و دوست دارد اوقات فراغتش را کنار همسرش سپری کند. او بر این باور است که اگر قرار است معروف شود باید به واسط توانایی هایش باشد نه اینکه با حاشیه شناخته شود. او در آذرماه 1391 ازدواج ... (بیوگرافی حسین مهری)

    [​IMG]

    رویا تیموریان بازیگر حوالی پاییز
    رویا تیموریان متولد 1338 و 59 ساله می باشد و اولین بار با دعوت شوهر خواهرش به تئاتر می رود و با تماشای تئاتر به بازیگری علاقه پیدا می کند و برای همین بازیگر می شود.او در سریال حوالی پاییز نقش مادر خانواده را بازی می کند. رویا تیموریان دو بار ازدواج کرده است ازدواج اول او منجر به طلاق شده است و از این ازدواج دو دختر بنام های دنیا و درنا دارد. او برای بار دوم با مسعود رایگان ازدواج می کند ... (بیوگرافی رویا تیموریان)

    [​IMG]

    لیلا اوتادی بازیگر نقش شیرین
    لیلا اوتادی متولد سال 1362 می باشد و اکنون 36 ساله می باشد و تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.او در سریال حوالی پاییز نقش شیرین را بازی می کند که همسر سامان می باشد. لیلا اوتادی عاشق ماشین شاسی بلند است و قبلا یک لندکروز سفید داشت و دوستانش به او می گفتند : لیلا آمبولانس خریدی؟ برای همین آن را می فروشد و یک ماشین کوچکتر میخرد ولی ... (بیوگرافی لیلا اوتادی)

    [​IMG]

    رضا اکبرپور بازیگر نقش سامان
    رضا اکبرپور در سال 1365 متولد و اکنون 32 ساله است. او سال ها قبل ازدواج کرده و یک فرزند هم دارد. رضا اکبرپور در سریال حوالی پاییز نقش سامان و همسر لیلا اوتادی را بازی می کند. این بازیگر به علت مشکلاتی مالی شدید مجبور می شود برای مدتی بازیگری را رها کند و در زندگی سختی های زیادی کشیده است. خواندن بیوگرافی این بازیگر خوب کشورمان خالی از لطف نیست. (بیوگرافی رضا اکبرپور)

    [​IMG]

    مونا کرمی بازیگر نقش شیوا
    مونا کرمی در سال 69 متولد و اکنون 28 ساله است او بازیگری را از کودکی شروع کرده و برای اولین بار در سریال بیمار استاندارد بازی کرده است و در سریال حوالی پاییز نقش شیوا را بازی می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این بازیگر می توانید بیوگرافی او را دنبال کنید. (بیوگرافی مونا کرمی)

    [​IMG]

    جوانه دلشاد بازیگر نقش عاطفه
    جوانه دلشاد در سال 69 متولد و اکنون 28 ساله است و تنها برادرش فوت کرده است. او دارای دو مدرک شیمی و بازیگری است و برای اینکه بازیگر شود به تنهایی از رشت به تهران مهاجرت کرده است و برای اولین بار توسط مهران مدیری جلوی تصویر رفت. او اکنون در سریال حوالی پاییز نقش دختری بنام عاطفه را بازی می کند ... (بیوگرافی جوانه دلشاد)

    [​IMG]

    پردیس منوچهری بازیگر حوالی پاییز
    پردیس منوچهری در سال 1366 در شهر ماهشر متولد و اکنون 31 ساله می باشد و دروه های بازیگری را در موسسه کارنامه گذرانده است. او در سریال حوالی پاییز نقش یکی از کارکنان کارگاه تولیدی را بازی می کند. او برای بازیگر شدن دلایل خاصی داشت. یکی از دلایل او ... (بیوگرافی پردیس منوچهری)
     
  2. Maryam solo❤️

    Maryam solo❤️ کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏14/10/20
    ارسال ها:
    189
    تشکر شده:
    234
    امتیاز دستاورد:
    43
    جنسیت:
    زن
    شغل:
    ....
    ممنون عالي بودن
     
بارگذاری...