1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

بهترین انتخاب ها برای لباس فرم

شروع موضوع توسط samirak ‏29/5/17 در انجمن مد لباس

  1. samirak

    samirak کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏29/5/17
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    5
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    وب سایت:

    مطمئنا بر هیچ کس اهمیت ظاهر در محل کار پوشیده نیست شاید بیشتر از عملکرد شما در محل کار نشانگر حرفه ای بودن شما باشد . امروز در این مقاله به بهترین ها برای لباس فرم اداري می پردازیم.
    نباید اثر رنگ ها را فراموش کنیم
    همیشه بیاد داشته باشید که هر رنگ پیامی را به اطرافیانتان منتقل می کند هرگز در محل کار از رنگ های جیغ همانند قرمز استفاده نکنید سعی کنید از رنگ های رسمی همچون خاکستری ، سرمه ای و مشکی برای لباس فرماستفاده کنید.
    از جواهرات و زیور آلات کمتری استفاده کنید
    هرگز محل کار خودتان را بایک مهمانی صمیمی و خودمانی اشتباه نگیرید و بیش از حد از جواهرات استفاده نکنید.
    کفش پاشنه بلند بپوشید اما نه بیش از اندازه
    بهتر است در محل کار خود از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید اما نه کفش هایی که ارتفاع پاشنه آن بیش از ۵ سانتی متر است چرا که خیلی غیر رسمی بوده و مناسب مهمانی و … است . بعلاوه اینکه پوشیدن کفش با پاشنه ۱۰ سانتی متر برای یک روز طولانی انتخاب مناسبی نیست.
    آرایش بیش از حد ممنوع
    توجه کنید که مقدار کمی آرایش بهتر از آرایش نکردن در محیط کار است اما در آرایش کردن زیاده روی نکنید و محیط کار خود را با مهمانی هایتان اشتباه نگیرید.
    حتما عطر و ادکلن استفاده کنید
    لطفا در استفاده از عطر افراط و تفریط نکنید! شاید برای شما هم پیش آمده است که بوی عرق همکارتان محیط را برای شما آنچنان جذاب آور کرده که تحمل ماندن را نداشته باشید. سعی کنید بعد از استحمام از مام زیر بغل استفاده کنید. بعلاوه استفاده از عطر در نقاطی که نبض دارند مانند گردن، مچ دست می تواند بوی عطر شما را طنین انگیز کند. بد نیست همواره یک شیشه کوچک از عطر را در کیف خود داشته و بعد زمان مدت زمان مشخصی عطر خود را تمدید کنید.


    [​IMG]
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏30/5/17
    سپیده 2، f._z و _.thebello._ از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. f._z

    f._z کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏16/5/17
    ارسال ها:
    2,949
    تشکر شده:
    3,721
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    مفید بود :))
     
  3. bitaaa

    bitaaa کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏23/1/19
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    دلیل گرم بودن لباس کار
    [​IMG]
    وظیفه اصلی لباس کار این است که بدن انسان را در برابر عوامل طبیعی حفظ کند. شما بایستی نوع لباس کار خود را بر اساس نوع کار و میزان خطرات موجود در کار انتخاب کنید. لباس کار باید به گونه ای باشد که در شرایط و وضعیت هر کاری در عین ایجاد راحتی برای کارگران یا کارمندان،آنها را در برابر عوامل بیرونی و خطرناک حفظ کند. بنابراین در کار ها لباس کار نقش مهمی دارد.با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد انتخاب بهترین نوع لباس کار بدانیم.

    کاربرد های انواع لباس کار
    نگهبانی | راهبری | آشپزی | مکانیک | کارهای صنعتی | آتش نشانی | تراشکاری | باغبانی و.... هر کاری به نوبه خودش نیاز به لباس کار دارد. به طور مثال کارمندان بانک از لباس کار صرفا برای ایجاد ایمنی استفاده نمی کنند چون خطری در
    بانک نیست که نیاز به لباس کار باشد، اما برای یکدست شدن و ایجاد هماهنگی از لباس کار استفاده می کنند. علاوه بربانک ها خیلی از اداره جات ها ازلباس کار استفاده می کنند.
    بررسی روانشناسی تاثیر مستقیم رنگ لباس کار در روحیه افراد:
    برخی از شغل ها نیاز به لباس کار های گرم تر دارند در ادامه درباره آنها بیشتر صحبت می کنیم.

    یکی دیگر از شغل هایی که از لباس کار برای ایجاد همانگی و زیبا تر شدن استفاده می کنند، مهمانداران هواپیما می باشند.
    آنها با پوشیدن لباس های یک شکل و زیبار، ظاهری زیبا تر و مرتب تر ایجاد می کنند و می توان مهمانداران را از سایر افراد به راحتی تشخیص داد.
    تاثیر ضخامت بر گرم بودن لباس:
    ممکن است همین ابتدا در ذهن شما این سوال پیش بیاید که آیا ضخامت باالی یک لباس ، موجب گرم تر شدن لباس می شود؟ برای اینکه پاسخ به این سوال را راحتر متوجه بشیم ابتدا باید تصویری از حس راحتی در این لباس را در ذهن خود تصور کنیم.
    راحتی بدن:
    یکی از مهم ترین دالیل استفاده از لباس بدون این که دالیل پوششی را در نظر گرفت، توانایی حفاظت آن پارچه از بدن در برابر وضعیت جوی است.
    یکی از این وضعیت های جوی، سرما می باشد.
    اگر لباسی که برای شرایط سرما به طور صحیح طراحی شده باشد و در برابر سرما مقاوم باشد می تواند نقش بسیار مهمی در راحتی افراد داشته باشد.
    راحتی در پوشاک:
    در رابطه با راحتی لباس ها دو مورد مهم وجود دارد. این دو مورد عبارتند از:
    1 .خشکی)ایجاد نکردن نم بر روی پوست
    2 .یکنواخت بودن حرارت بدن

    اگر در هر لباسی چه لباس کار چه دیگر لباس ها این دو عامل را رعایت شده باشد، موجب می شود افراد در آنها احساس راحتی داشته باشند و احساس بدی نداشته باشند.پیشنهاد می کنیم مطلب تعریف لباس کار مناسب و آشنایی با 3 مدل لباس مناسب با حرفه افراد را هم بخوانید.
    دمای مناسب برای بدن:
    حرارت 37درجه ای موجود در بدن انسان ها به وسیله فعل و انفعاالت شیمیایی و حرکت عضالنی به وجود می آید، که این عملکرد متابولیسم نام دارد.حال چنانچه نوسان -5 درجه در بدن انسان ها اتفاق بیوفتد، بدن انسان دچار سرمازدگی می شود و مرگ انسان حتمی خواهد شد.به همین خاطر است که به منظور نگاه داشتن حرارت بدن بایستی میزان و مقدار حرارت از دست رفته بدن با میزان و مقدار حرارت تولیدی بدن انسانها متناسب باشد.
    وظیفه ی اصلی یک لباس گرم مطلوب دقیقا حفاظت بدن در چنین شرایطی است و آن را در برابر از دست دادن حرارت بدن به شکل نرمال حفظ می کند.

    شاخص های یک لباس مناسب و گرم:
    بنابراین به طور کلی 3 مورد وجود دارد که می توان یک لباس کار را برای ایجاد ثبات دمایی در بدن موثر دانست. این 3 مورد عبارتند از:
    جاذب رطوبتی
    عایق حرارتی
    مقاوم در برابر نفوذ باد بهتر است مطلب درجه بندی جنس و آشنایی با 4 مدل لباس کار آتش نشانان را هم مطالعه نمایید.

    بنابراین این سه مورد نشان می دهد که تنها ضخامت یک لباس نمی تواند دلیلی برای گرم نگه داشتن بدن در مقابل سرما باشد و باید مورد های دیگری رابرای این گرم نگه داشتن توجه کرد.
     
  4. BaharShams2000

    BaharShams2000 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏13/8/22
    ارسال ها:
    8
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    قیمت بتن آماده و عوامل موثر بر آن

    بتن آماده قیمت ثابتی ندارد و معمولا با تماس با کارخانه های مختلف متوجه خواهید شد که آنها خدمات خود را با قیمت های متفاوتی ارائه می دهند. بهتر است قبل از هر تصمیم گیری نهایی با مقایسه نرخ‌های ارائه شده توسط کارخانجات مختلف، بهترین گزینه را انتخاب کنید. البته چندین عامل در قیمت بتن آماده تاثیر می گذارد که عبارت است از :

    قیمت بتن

    1. حجم بتن

    کمیت و حجم بتن یکی از عوامل موثر در قیمت بتن اماده است که در هر پروژه نیاز به برآورد مهندسی دارد. در واقع تعیین حجم بتن مورد نیاز، بر اساس محاسبات انجام شده و همچنین در نظر گرفتن میزان هدررفت انجام می شود. مسلماهر چه متراژ بتن ریزی بیشتر باشد به همان نسبت هزینه خرید بتن آماده نیز افزایش خواهد یافت.



    2. رده بتن

    رده بتن یکی دیگر از المان های موثر بر قیمت بتن اماده است که بر اساس مقاومت فشاری تعیین می شود. بتن های ضعیف کلاس پایین تری دارند، پس از عمل آوری بر اساس مقاومت فشار این رده بندی انجام می شود و هر چه رده یا همان کلاس بالاتر باشد، قیمت بتن آماده نیز افزایش خواهد داشت. به طور مثال برای بتن های معمولی، کلاس c7.5 بتن های ضعیف که نقش پر کننده بستر را ایفا می کنند قیمتی کمتر از بتن کلاس c40 دارد که بتن قوی محسوب می شود و به عنوان بتن باربر کاربرد دارد.



    3. نوع بتن

    نوع بتن، مستقیما با هدف استفاده آن در پروژه مرتبط است و بر قیمت بتن آماده نیز تاثیر خواهد داشت. اگر بتن مگر برای کارهای زیرسازی نیاز داشته باشید قیمتی متفاوت با بتن سنگین دارد یا حتی مواردی که “بتن خود متراکم شونده” یا “اسفنجی” در پروژه استفاده می شود، قیمت نهایی بتن آماده را تغییر خواهد داد.



    4. مکان پروژه

    مکان پروژه یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت بتن اماده است. به این معنا که هرچه محل پروژه از کارخانه بتن نزدیکترباشد، هزینه بتن آماده کمترخواهد بود. البته بهتر است با توجه به کیفیت بتن و خدمات مناسب نزدیکترین کارخانه بتن را خرید انتخاب کنید و کیفیت را فدای هزینه کمتر نکنید.



    5. تخلیه بتن

    چگونگی تخلیه بتن از دیگر عوامل موثر در قیمت نهایی بتن محسوب می شود. به این معنا که برای تخلیه بتن در محل پروژه از چه نوع پمپی اعم از ثابت و دکل استفاده می شود، هزینه بتن ریزی می تواند افزایش یا کاهش یابد.

    نکته: نوع پمپ مورد استفاده، به مواردی مانند موقعیت قرارگیری پروژه شما یا ارتفاع پروژه شما بستگی دارد.
     
  5. سپیده 2

    سپیده 2 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏17/8/21
    ارسال ها:
    300
    تشکر شده:
    24
    امتیاز دستاورد:
    18
    جنسیت:
    زن
    شغل:
    ریمو تاتو.فشیال
    محل سکونت:
    رشت
    وب سایت:
    جالب بود
     
  6. nasrin2020

    nasrin2020 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏16/8/22
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    وب سایت:
  7. sarasadeghi

    sarasadeghi کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏6/9/22
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    وب سایت:
    خیلی مطلب جالی بود ممنونم
     
  8. BaharShams2000

    BaharShams2000 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏13/8/22
    ارسال ها:
    8
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    عمده استفاده از کانیو بتنی مربوط به هدایت آب های سطحی است که معمولاً در حاشیه معابر و خیابان ها صورت می گیرد و در مقیاس محدودی دنبال می شود. مسیرهای کوتاه در این زمینه می بایست ارتباط درستی به مجاری اصلی فاضلابی داشته باشند. این قطعات به طور کلی ترکیبی بوده و به صورت زوج در کناره ها اجرا می شوند و در وسط معابر نصب نیز اجرا می شوند.
     
  9. BaharShams2000

    BaharShams2000 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏13/8/22
    ارسال ها:
    8
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    الیاف پلی پروپیلن (PPF) نوعی الیاف مصنوعی پلیمری خطی است که از پلیمریزاسیون پروپیلن به دست می آید. الیاف پ پ دارای مزایایی مانند وزن سبک، استحکام بالا، چقرمگی بالا و مقاومت در برابر خوردگی است. PPF به طور گسترده در صنایع شیمیایی، انرژی، پوشاک، حفاظت از محیط زیست و ساخت و ساز استفاده می شود.

    در صنعت ساخت و ساز، بتن دارای معایب مقاومت کششی کم، مقاومت در برابر تغییر شکل ضعیف و مقاومت ضعیف در برابر ترک است. ریزترک ها به راحتی از بیرون به داخل تولید می شوند که باعث افزایش نفوذپذیری بتن می شود. آب یا سایر یون های مضر به راحتی وارد بتن شده و فرسودگی بتن را تسریع می کند.

    هنگامی که PPF به بتن اضافه می شود، ساختار شبکه توزیع تصادفی سه بعدی را می توان در بتن تشکیل داد که به طور موثری از تولید و توسعه ریزترک جلوگیری می کند.

    در نتیجه، PPF می تواند از ورود آب و سایر یون های مضر به بتن جلوگیری کند. دوام بتن را می توان با افزودن الیاف پ پ بهبود بخشید. به دلیل خواص عالی این الیاف می تواند در مهندسی معماری، مهندسی روسازی و مهندسی هیدرولیک استفاده شود.
     
  10. BaharShams2000

    BaharShams2000 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏13/8/22
    ارسال ها:
    8
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    بچینگ پلانت بتن جزء پایه های اصلی ساخت وساز میباشد. تولید بتنی با کیفیت مناسب، عملکرد، طول عمر و پایداری هر نوع سازه بتنی را تضمین میکند. برای تولید بتن روش های زیادی در دسترس است. با توجه به نوع و حجم پروژه همچنین اهمیت زمان و اقتصادی بودن عملیات، روش مناسب انتخاب میشود.

    برای اینکه یک بتن با کیفیت مطلوب داشته باشیم باید موادی همچون سیمان، آب و سنگدانه ها را با نسبت های مشخص با یکدیگر ترکیب کنی م. به دستگاهی که مواد اولیه بتن را با یکدیگر ترکیب می کند، بچینگ پالنت می گوید. به این نسبت ها که طرح اختالط بتن نیز گفته می شود، اهمیت زیادی دارد چرا که ضامن دستیابی بتن به مقاومت مطلوب، تامین دوام کافی آن و هم چنین اسالمپ است

    رزومه کاری ما در زمینه نصب و راه اندازی انواع بچینگ پلانت در ایران
    نصب و راه اندازی بچینگ پلانت آسیا بتن.

    نصب و راه اندازی بچینگ پلانت صبحان بتن.

    نصب و راه اندازی بچینگ پلانت شن ریزان.

    نصب و راه اندازی بچینگ پلانت بتن آزما شرق.

    نصب و راه اندازی بچینگ پلانت بچینگ پلانت سنگ شکن غرب.

    نصب و راه اندازی بچینگ پلانت کارخانه خانه بتن.

    جهت مشاوره رایگان با شماره 09107521060 تماس حاصل فرمایید.
     
  11. BaharShams2000

    BaharShams2000 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏13/8/22
    ارسال ها:
    8
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    واکنش های شیمیایی تولید پودر میکروسیلیس
    اگر کمی از دانش شیمی اطالعات داشته باشید، درخواهید یافت که این واکنش های شیمیایی هستند که می
    توانند محصوالت جد ید را به وجود آورند. تولید پودر میکروسیلیس هم از این قاعده مستثنی نیست. واکنش های
    شیمیایی حاصل در تولید این افزودنی بتن عبارت اند از:
    SiO2+3C –> SiC+2CO •
    SiO2+2SiC –> Si+4SiO+2CO۳ •
    SiO+2O2 –> 4SiO2۴
     
  12. BaharShams2000

    BaharShams2000 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏13/8/22
    ارسال ها:
    8
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    کاربرد ژل میکروسیلیس در صنعت
    • تولید بتن برای ساخت تونل ها ، راه ها ، تصفیه خانه ها ، مخازن و کانال های انتقال آب
    • قابل استفاده در صنایع ساختمان و ساختمان سازی
    • روسازی های بتنی مقاطع ناز ک
    • مورد استفاده برای بتن ریزی های حجیم و کف سخت صنعتی
    • قابل استفاده برای ساخت بتن های پر مقاومت
    • قابل استفاده برای ساخت بتن های پیش ساخته با دوام نفوذ ناپذیر
    • مناسب برای استفاده در مناطق خشک

    https://irconcrete.com/microsilica-gel
     
  13. سپیده 2

    سپیده 2 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏17/8/21
    ارسال ها:
    300
    تشکر شده:
    24
    امتیاز دستاورد:
    18
    جنسیت:
    زن
    شغل:
    ریمو تاتو.فشیال
    محل سکونت:
    رشت
    وب سایت:
    از هر نظری موثره
     
  14. سپیده 2

    سپیده 2 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏17/8/21
    ارسال ها:
    300
    تشکر شده:
    24
    امتیاز دستاورد:
    18
    جنسیت:
    زن
    شغل:
    ریمو تاتو.فشیال
    محل سکونت:
    رشت
    وب سایت:
    منم موافقم
     
  15. selectak

    selectak کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏12/10/21
    ارسال ها:
    9
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    محل سکونت:
    اصفهان
    وب سایت:
    مفید بود:thumbsup:
     
    سپیده 2 از این پست تشکر کرده است.
بارگذاری...