1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

برندهای معتبر گردشگری: هتل‌های زنجیره‌ای رادیسون

شروع موضوع توسط NextHoliday ‏10/5/18 در انجمن ایران گردی و جهان گردی

  1. NextHoliday

    NextHoliday کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏30/1/18
    ارسال ها:
    26
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    8
    شغل:
    مارکتینگ
    وب سایت:
    رادیسون یکی از مهم‌ترین برند‌ها در زمینه هتل است که در این مطلب از نکست هالیدی، بیش‌تر با تاریخچه و هتل‌های این برند آشنا خواهیم شد.


    زمانی که در رابطه با هتل‌ها صحبت می‌کنیم، یکی از برند‌هایی که به راحتی نمی‌توان از کنار اسمش گذشت، رادیسون است. مجموعه هتل‌هایی با بیش از ۱۰۹ سال سابقه که امروز در کشور‌های زیادی در سراسر جهان فعالیت می‌کنند. اما اگر دوست دارید بیش‌تر با تاریخچه این مجموعه هتل آشنا شوید، با نکست هالیدی همراه باشید.


    اولین هتل رادیسون، در سال ۱۹۰۹ در منطقه مینسوتا آمریکا ساخته شد. دلیل استفاده از نام رادیسون برای این هتل، علاقه موسس آن به پیر اسپریت رادیسون، جهان‌گرد فرانسوی بود که در قرن ۱۷ زندگی می‌کرد. این مجموعه هتل در سال ۱۹۶۲ توسط شخصی به نام کرت کارلسون خریداری شد و تا به امروز هم هتل‌های رادیسون، تحت مالکیت و نظر تشکیلات کارلسون اداره می‌شوند.


    [​IMG]


    شعبه اصلی و بخش‌های مدیریتی رادیسون و همچنین کمپانی مادر آن‌ها یعنی کارلسون، در منطقه مینسوتا واقع شده است؛ همان منطقه‌ای که اولین هتل رادیسون هم در آن ساخته شد. با اینکه هتل‌های رادیسون امروزه در سراسر جهان وجود دارند، اما عمده فعالیت این برند هتل در خود آمریکا است. همچنین امروزه هتل‌های رادیسون، به چند زیرشاخه تقسیم شده‌اند و تحت برند‌های رادیسون بلو، رادیسون بلو ادواردین، رادیسون رد و پارک این بای رادیسون فعالیت می‌کنند که این برند‌ها، هریک محدوده فعالیت خاص خود را دارند.


    برای مثال هتل‌های رادیسون بلو، معمولا هتل‌هایی هستند که در خارج از آمریکا فعالیت دارند. در حال حاضر ۱۵۸ هتل رادیسون بلو در جهان به ارائه سرویس می‌پردازند و ۴۲ پروژه دیگر هم در دست ساخت هستند. این هتل‌ها در مناطقی مثل آسیا، اروپا و آفریقا فعالیت می‌کنند و اگر مثلا زمانی با تور تایلند به بانکوک سفر کردید، می‌توانید درهتل رادیسون بلو پلازا بانکوک (Radisson Blu Plaza Bangkok) در این شهر اقامت داشته باشید یا اگر با تور ترکیه به ازمیر سفر کردید، هتل رادیسون بلو شهر چشمه (Radisson Blu Resort & Spa Cesme) می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای اقامت باشد. هتل‌هایی در تور چین، آلمان، دانمارک، امارات و حتی کشور‌های آفریقایی مثل سنگال و تونس هم از دیگر هتل‌های برند رادیسون بلو هستند. جالب اینکه تا پیش از سال ۲۰۱۱، هیچ هتلی تحت نام رادیسون بلو در آمریکا وجود نداشت ولی در ماه نوامبر این سال، اولین هتل رادیسون بلو در آمریکا و شهر شیکاگو تاسیس شد و دومین هتل رادیسون بلو آمریکا هم در سال ۲۰۱۳ و در منطقه فیلادلفیا مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


    [​IMG]


    اما زیرشاخه بعدی هتل‌های رادیسون، هتل‌های رادیسون بلو ادواردین هستند. این برند به ۱۴ هتل لوکسی تعلق دارد که در دو شهر لندن و منچستر فعالیت دارند و می‌توان آن‌ها را مثلا در خیابان آکسفورد لندن یا برک‌شایر مشاهده کرد.


    برند بعدی، رادیسون رد است که بیش‌تر مناسب افراد جوان‌تر هستند و اولین نمونه از آن‌ها، در سال ۲۰۱۵ و در شهر بروکسل افتتاح شد و مجموعه هتل‌های رادیسون قصد دارد به مرور زمان، در شهر‌های دیگری در سراسر جهان هم هتل‌های رادیسون رد را تاسیس کند. به طور دقیق‌تر، برنامه این برند ساخت ۶۰ هتل از این گروه تا سال ۲۰۲۰ است.


    [​IMG]


    در نهایت هتل‌های پارک این بای رادیسون هم گروهی از هتل‌ها هستند که در ۱۲۷ شعبه در جهان فعالیت دارند و تقریبا از حیث بزرگی، حالتی متوسط دارند. هدف از توسعه این هتل‌ها توسط رادیسون، ارائه محیطی آرام با قیمت مناسب است که طبق نظر خودشان، برای سفر‌های تفریحی و تجاری، مناسب خواهد بود. در صورتی که با تور روسیه یا تور چین به این کشور‌ها سفر کنید، می‌توانید هتل‌های این زیر مجموعه از هتل‌های رادیسون را مشاهده کنید.


    در حال حاضر مجموعه هتل‌های رادیسون با داشتن ۹۹۰ هتل و اقامتگاه در ۷۳ کشور جهان، جزو برند‌های بزرگ و مشهور در زمینه هتل به شمار می‌رود و البته برنامه‌های این برند برای توسعه طی سال‌های آتی باعث خواهد شد تا به مرور زمان شاهد گسترش هرچه بیش‌تر آن نیز باشیم.


    تعدادی از محبوب‌ترین هتل‌های هیلتون بین ایرانی‌ها:


    هتل رادیسون بلو آتاکوی استانبول | هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس | هتل رادیسون بلو بسفروس استانبول | هتل نسیما رویال دبی | هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول | هتل رادیسون بلو پلازا بانکوک
     
بارگذاری...