1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

برنامه ریزی عروسی و اجاره سالن عروسی

شروع موضوع توسط negar2000 ‏7/7/18 در انجمن مطالب جالب و خواندنی

  1. negar2000

    negar2000 کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت:
    ‏2/7/18
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    بسیاری از افراد ماهها پیش از تاریخ عروسی خود به فکر پیدا کردن یک سالن عروسیمجلل هستند؛ این سالن عروسی ممکن است یک تالار بزرگ، مدرن و بسیار شیک، یک هتل گران قیمت یا یک باغ تالار شکیل و زیبا باشد. باغ تالارهای مجلل زیادی وجود دارد. معمولاً افرادی که درصدد برگزاری جشن عروسی شان در سالن های مجلل هستند مشکلی از نظر هزینه ندارند و به این ترتیب می توانند به راحتی یک باغ عروسی مجلل و شیک انتخاب کنند.
    سالن های عروسی مجلل زیادی با انواع دیزاین ها و خدمات وجود دارد که برای مشتریان خود ارائه می دهند. اما در بین تمامی خدمات و مواردی باغ تالارها به مشتریان خود ارائه می دهند و باید در هنگام عقد قرار داد به آن ها توجه کرد، مدیریت مناسب تالار و همچنین نحوه بر خورد پرسنل با مشتری و به تبع آن با مهمانان است که در هرچه بهتر برگزار شدن مراسم شما بسیار مؤثر است و شما با خیالی آسوده می توانید تمام وقت خود را با مهمانان تان بگذرانید و دغدغۀ پذیرایی درست و خوب از مهمانان تان نداشته باشید.

    مطلب مرتبط: اجاره باغ تالار مناسب
     
بارگذاری...