1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

بازیگران Game of Thrones چقدر دستمزد می‌گیرند؟

شروع موضوع توسط Engineer ‏28/6/16 در انجمن اخبار سینما

  1. Engineer

    Engineer کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏6/5/16
    ارسال ها:
    216
    تشکر شده:
    784
    امتیاز دستاورد:
    93
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]

    بازیگران اصلی سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) دستمزد بسیار بالایی بابت بازی در هر اپیزود دریافت می‌کنند. حتما خودتان این موضوع را می‌دانستید اما به احتمال زیاد رقمی که در سایت Hollywood Reporter گفته شده، بالاتر از حد انتظار شماست!

    هریک از بازیگران اصلی برای بازی در هر اپیزود از فصل هفتم و هشتم بیش‌تر از ۵۰۰ هزار دلار دریافت خواهند کرد.

    به‌گزارش این منبع سینمایی بازیگرانی همچون پیتر دینکلج در نقش تیریون لنیستر، کیت هرینگتون در نقش جان اسنو، لنا هدی در نقش کرسی لنیستر، امیلی کلارک در نقش دنریس تارگرین و نیکولاس کاستر والداو در نقش جیمی لنیستر، هریک برای بازی در هر اپیزود از فصل هفتم و هشتم بیش‌تر از ۵۰۰ هزار دلار دریافت خواهند کرد.

    در این گزارش دقیقا اشاره نشده این بازیگران در فصل‌های قبلی سریال چقدر دستمزد می‌گرفته‌اند اما گفته شده از وقتی آخرین قراردادشان را در سال ۲۰۱۴ امضا می‌کرده‌اند، نام‌شان در فهرست گران‌ترین بازیگران تلویزیون کابلی قرار گرفته است. با این وجود رقم قرارداد برای فصل‌های بعدی از سوی همین منبع «سنگین» ارزیابی شده.

    طبق اظهارات شبکه‌ی HBO درمورد قرارداد سوفی ترنر در نقش سانسا استارک و همچنین میسیا ویلیامز در نقش آریا استارک هنوز توافق‌های نهایی صورت نگرفته است.

    [​IMG]

    برای این‌که تصور دقیقی از دستمزدهای بازیگران سریال داشته باشید، شاید مقایسه دستمزدها با دستمزد بازیگران سریال بیگ‌بنگ تئوری جالب باشد. سه بازیگر اصلی این سریال بابت بازی در هر اپیزود حدود ۱ میلیون دلار دریافت می‌کردند. این سریال در یک شبکه‌ی بزرگ ملی یعنی CBS به نمایش در می‌آید در حالی‌که بازی تاج و تخت را شبکه‌ی HBO که یک کانال تلویزیون کابلی اشتراکی است، پخش می‌کند.

    اخبار مربوط به فصل هشتم بازی تاج و تخت هنوز کاملا تایید نشده‌اند اما شواهدی وجود دارد که برنامه‌ریزی برای ساخت آن را تایید می‌کنند. از سوی دیگر گفته می‌شود شاید فصل هشتم، فصل پایانی سریال باشد.

    مدیر برنامه‌ریزی سریال گفته بعد از تمام شدن فصل ششم، یعنی همین دوشنبه‌ای که در راه است، تنها برای ساخت ۱۳ اپیزود دیگر برنامه‌ریزی کرده‌ایم. به‌این‌ترتیب که فصل هفتم شامل هفت اپیزود و فصل هشتم شش اپیزودی خواهد بود. این در حال‌ست که همچنان‌که می‌دانید تا اینجا همه‌ی فصل‌ها ده اپیزودی بوده‌اند.

    با همه‌ی این اوصاف سازندگان سریال بازی تاج و تخت هنوز رسما تایید نکرده‌اند که این تصمیم نهایی آن‌هاست یا امکان تجدیدنظر در آن وجود دارد.

    منبع: Game Spot
    دیجی کالا
     
    N@M و ƤƛƬƦƠƝƠ از این پست تشکر کرده اند.
  2. N@M

    N@M کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏5/7/15
    ارسال ها:
    4,670
    تشکر شده:
    10,753
    امتیاز دستاورد:
    113
    شغل:
    STUDENT
    سریال خیلی باحالیه :geek::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

    مرسی
     
بارگذاری...