1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

بازدید از قلعه مقری در تور ارمنستان

شروع موضوع توسط shahlash ‏30/8/16 در انجمن گفته گوی ازاد

  1. shahlash

    shahlash کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏30/8/16
    ارسال ها:
    15
    تشکر شده:
    29
    امتیاز دستاورد:
    13
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]
    در برخی مواقع، قلعه هایی که در دوردست ها قرار گرفته است بسیار جالب می باشند. آنقدر که ارزش بازدید را دارند. شهر مقری که دارای صنایع بسیار ارزشمند و ساختار زیبایی می باشد، یکی از همان مناطق است که به دلیل دور افتادن، مورد استقبال قرار نگرفته است. این شهر در جایی با ۶ نوع آب و هوا قرار گرفته است. با این اطلاعات حتما می توانید بفهمید که این شهر دوست داشتنی را می توان حداقل یک بار بازدید کرد. حتما این شهر را در لیست گردش شهر های ارمنستان قرار دهید.
    توجه کنید به غیر از جاذبه های گردشگری بسیاری که می توان در این شهر دید، یکی از آن ها از همه جالب تر است و همچنین از مهمترین جاذبه هاست.
    قلعه مقری
    به عنوان یک ساختار بی همتا در ارمنستان، مسافران قیمت تور ارمنستان ، بسیار از آن دیدن می کنند و مورد توجه همگان قرار می گیرد. جالب ترین چیزی که در این قلعه می توان دید این است که هیچ دیواری برای این قلعه ساخته نشده است. به طور قطع این قلعه، یکی از جدید ترین و تازه ترین قلعه ها می باشد. این قلعه در بلندی کوه ها واقع شده است. قسمت خمیده کوه به جای دیوار قلعه استفاده شده است. این قلعه دارای ۶ برج است که همگی به شکل دایره می باشند و دو تا از آن ها مثلثی هستند. این قلعه از گرانیت زرد ساخته شده است.
    قلعه مقری در سال ۱۰۸۳ مورد توجه تاریخ نویس استپانو اوربلیان، واقع شد که از این قلعه به نام یک مرکز دفاعی مهم یاد نمود. این قلعه در قرن هجدهم، توسط دیوید بک بازسازی شد. تاریخچه دقیق این قلعه هنوز مشخص نیست و معلوم است روایات بسیاری در مورد آن وجود دارد. این شهر توسط سلجوقیان در سال ۱۱۵۷ مورد حمله واقع شد و تا قرن دوازدهم در کنترل حکومت سلجوقیان بود. در قرن چهاردهم، این قلعه تحت حفاظت زاکریان قرار گرفت. بعد از آن این قلعه مورد حمله تیمور لنگ قرار گرفت و به دست پادشاهان ترک افتاد.[​IMG]
    این شهر به دلیل پیشرفت بی شمارش مرکز استان آرارات گردید و پس از آن، نیز مرکز استان گنجک شد.
    با توجه به اینکه بیشتر مسافران تور ارمنستان، ایروان را برای سفر انتخاب می کنند، کمتر کسی پیدا می شود که کل شهر های ارمنستان را بازدید کند. مخصوصا جایی که بسیار از پایتخت ارمنستان دور است. بنابراین اگر علاقه مند به سفر در بهترین هوا هستید، تابستان ها و زمستان های این شهر بسیار خشک می باشد اما تابستان ها علاوه بر خشکی، گرم نیز هستند. فصل های زمستان، بهار و پاییز نیز بسیار سرد می باشند این ماه ها به دلیل باران فراوان، بسیار خیس خواهند بود. مخصوصا در اکتبر که بسیار هوا بارانی می باشد. اگر باران، موجب آزار شما نخواهد شد، تمام فصول سال می توانند گزینه های مناسب برای شما باشند.[​IMG]
    چیز هایی که در قلعه کشف شده است، به زمان های بسیار گذشته باز می گردد. در این شهر، می توانید در مورد محله های کوچک و بزرگ که هر کدام با ساختار متفاوتی ساخته شده اند را ببینید.
    محله بزرگ به کلیسای سنت اسواتزاتسین معروف است. تمام محله ها دارای آثار باستانی می باشند که تا کنون حفظ و نگهداری شده اند.
    در آخر این شهر دارای انار های بسیار خوشمزه و آبدار است. بنابراین اگر تا کنون انار خوشمزه نخورده اید، حتما به این شهر سفر کنید.
     
    mahrokhok و roghi01 از این پست تشکر کرده اند.
بارگذاری...