1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

اینستاگرام وتاریخچه آن چقدر مهم هستند !

شروع موضوع توسط jahanema2015 ‏18/10/15 در انجمن متفرقه موبایل

  1. jahanema2015

    jahanema2015 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏18/10/15
    ارسال ها:
    9
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    اینستاگرام وتاریخچه آن چقدر مهم هستند !
    در این مقاله مختصری از تاریخچه اینستاگرام را شرح می دهم تا با اهمیت این رسانه و روش های درآمد زایی در آن آشنا شوید در ادامه با ما باشید.

    [​IMG]
    اینستاگرام تا چه حد مهم است !

    در ماه مارس سال ۲۰۱۰ در سان فرانسیسکو هنگامیکه کوین سیستروم و میشل برزیل کار می‌کردند، ایده‌ای خلق شد که دنیایی عکس و عکاسی را متحول کرد. آنها به این ضرورت پی‌برده بودند که آدمی بیش از هرچیز نیازمند برقراری ارتباط با همنوعانش است و به همین دلیل کاربران شبکه‌های اجتماعی روز به روز درحال افزایش هستند. ایده آنها برقراری ارتباط آدم‌ها از طریق عکس بود. ایده آنها اینستاگرام (instagram) نام گرفت.

    در اینستاگرام، کاربران می‌توانند از زندگی روزمره خود، وقایع و هر چیزی را که دوست دارند عکس گرفته و نهایتاً آن را با کسانی که دوست دارند به اشتراک گذارند. اما این به ‌اشتراک گذاری فقط محدود به دستگاه‌های همراه از جمله تلفن‌همراه و تبلت است.

    این برنامه محبوب ابتدا در نسخه iOS و بعد اندروید عرضه شده و هم‌اکنون کاربران از طریق وب نیز می‌توانند عکس‌ها و پروفایل‌های ایسنتاگرامی را مشاهده کنند.
    در‌‌ همان ابتدا‌ی معرفی، این اپلیکیشن در لیست ۲۵ برنامه بر‌تر پلتفرم iOS قرار گرفت و تعداد کاربران آن روز به روز بیشتر شد تا جائیکه بعد از دو ماه یک میلیون کاربر عضو آن شدند. کارگزاران بورس، در همان زمان اینستاگرام را به ارزش ۲۵ میلیون دلار تخمین زدند. در ۳ آوریل سال ۲۰۱۲ اینستاگرام برای آندروید منتشر شد و در کمتر از یک روز یک میلیون بار دانلود شد. در همان هفته ارزش سهام اینستاگرام در بورس به ۵۰۰ میلیون دلار رسید. به تازگی فیسبوک اینستاگرام را به مبلغ ۱ میلیارد دلار خریداری کرد. شرکتی که در مجموع ۱۰ کارمند هم نداشت.

    کاربران اینستاگرام
    اینستاگرام به عنوان یک رسانه اجتماعی تا دسامبر ۲۰۱۰ در حدود یک میلیون کاربر داشت. در ژوئن ۲۰۱۱ به ۵ میلیون کاربر و در سپتامبر همان سال به ۱۰ میلیون کاربر رسید. در آوریل ۲۰۱۲ به بیش از ۳۰ میلیون کاربر رسید.

    [​IMG]
    در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد و بیش از ۵ میلیارد تصویر ارسال شده دارد. براساس گزارشات اعلام شده هر ماه حدود ۱۰ میلیون کاربر جدید می‌گیرد که از هر دو پلتفرم اندروید و iOS هستند. اینستاگرام در ژولای ۲۰۱۲ اعلام کرد که ۱۰۰ میلیون عکس توسط کاربران آپلود شده است. این تعداد به ۱۵۰ میلیون در ماه آگوست ۲۰۱۲ رسید.

    کاربرد اینستاگرام
    این اپلیکیشن می‌تواند افکت‌های تصویری جالبی را روی عکس‌ها ایجاد کند. با این اپلیکیشن می‌توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید، همچنین می‌توانید هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و آنها را دنبال کنید (Follow)، نظربگذارید(Comment) و بپسندید (Like) و لذت ببرید. همه این کارها روی تلفن همراه شما اتفاق می‌افتد.
     
    خرید فالوور اینستاگرام، gholamreza96 و ŗąɧą..ჩʝჩ از این ارسال تشکر کرده اند.
بارگذاری...