1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

استفاده از خطوط همراه اول در طول پرواز!

شروع موضوع توسط banooyekhasteh ‏7/1/16 در انجمن اخبار تکنولوژی و ای تی

  1. banooyekhasteh

    banooyekhasteh کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏4/1/16
    ارسال ها:
    246
    تشکر شده:
    338
    امتیاز دستاورد:
    63
    جنسیت:
    زن
    محل سکونت:
    Iran
    خبرگزاری ایسنا: از این پس، مشترکین همراه اول می توانند در طول پرواز نیز از خدمات تلفن همراه خود شامل مکالمه، پیامک و دیتا استفاده کنند.

    به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، برای استفاده از این سرویس ویژه، همراه اولی هامی توانند در طول پرواز سرویسرومینگ خود را روشن و شبکه On Air را جستجو کرده و از خدمات مذکور با پایین ترین نرخ در ایران، بهره مند شوند.

    خدمات رومینگ حین پرواز همراه اول، در حال حاضر با شرکت هایایرفول، آل نیپون،ازال، بریتیشایرویز،سبوپسفیکایر، مصر، امارات، اتحاد، هواپیمایی هنگ کنگ، لبیریا، هواپیمایی لیبی، عمان ایر، هواپیمایی فیلیپین، قطر ایرویز،رویالجردن، هواپیمای تایلند، تام و خطوط هوایی سنگاپور برقرار است.

    علاوه بر این، نرخ رومینگامارات همراه اول از ابتدای سال نو میلادی کاهش قابل توجهی داشته است. بر این اساس، تعرفه مکالمه با ایران ۵۲ درصد کاهش و از مبلغ ۱۹۰۰۰ ریال به ۹۰۰۰ ریال و تعرفه پیامک و دیتا (هر مگابایت) نیزهرکدام ۵۰۰ ریال کاهش داشته و از ۵۰۰۰ ریال به ۴۵۰۰ ریال رسیده است.

    همراه اولی ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به پرتال ایناپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.
     
بارگذاری...