1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

آیا آیفون 7 دو دوربین پشت خواهد داشت؟

شروع موضوع توسط banooyekhasteh ‏11/1/16 در انجمن آیفون / Iphone

  1. banooyekhasteh

    banooyekhasteh کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏4/1/16
    ارسال ها:
    246
    تشکر شده:
    338
    امتیاز دستاورد:
    63
    جنسیت:
    زن
    محل سکونت:
    Iran
    مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در جدیدترین شایعات، گفته شده که آیفون 7 دو دوربین پشت خواهد داشت و اپل قصد دارد ویژگی‌های جدیدی را به دوربین این گوشی اضافه کند.

    [​IMG]
    براساس گزارش‌های منتشر شده، اپل بیش از پیش روی دوربین گوشی آیفون 7 تمرکز کرده و قصد دارد قابلیتی را به دوربین این گوشی اضافه کند تا کاربران بدون از دست دادن کیفیت، روی تصاویر بزرگنمایی (Zoom) کنند.

    به نظر می‌رسد که یک دوربین از لنز باز بهره می‌برد و لنز بعدی از فاصله کانونی بیشتری برخوردار است. این دو لنز باعث می‌شوند که کاربران در زمان بزرگنمایی، کیفیت عکس را از دست ندهند. اضافه شدن دو دوربین پشت به آیفون جدید می‌تواند باعث اضافه شدن عکاسی سه بعدی به این گوشی هم بشود که البته این ویژگی زمانی قابل استفاده خواهد بود که اپل یک صفحه نمایش سه بعدی هم برای آیفون 7 در نظر بگیرد. البته مشخص شده که اپل تنظیمات جدیدی را برای دوربین آیفون 7 در نظر گرفته که باعث می‌شوند کاربران بتوانند با سرعت‌های مختلف و با رزولوشن‌های متفاوت عکاسی کنند.

    این اطلاعات از حق ثبت‌های (Patent) اپل به بیرون درز کرده و این احتمال وجود دارد که چنین ویژگی‌هایی در آیفون 7 وجود نداشته باشد؛ اما در سال‌های گذشته شرکت اپل به این موضوع اشاره کرده بود که قصد دارد کیفیت عکاسی با گوشی‌های آیفون را به کیفیت دوربین‌های DSLR برساند. در گذشته به این موضوع اشاره شده بود نزدیک به 800 نفر روی دوربین آیفون جدید کار می‌کنند.

    [​IMG]
    در حالی که هنوز فاصله‌ی زیادی تا معرفی آیفون 7 داریم، شایعات درباره‌ی این گوشی بسیار زیاد است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به حذف خروجی صدا و استفاده از هدست‌های بی‌سیم اشاره کرد. روز گذشته هم مشخص شد که بسیاری از شرکت‌ها از هم اکنون در حال ساخت هدست‌های بی‌سیم برای آیفون 7 هستند.
     
    amir hossein از این پست تشکر کرده است.
بارگذاری...