1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

آموزش تمرينات مربوط به سينه در بدنسازي

شروع موضوع توسط hasport37 ‏9/1/16 در انجمن بدن سازی

  1. hasport37

    hasport37 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏12/12/15
    ارسال ها:
    10
    تشکر شده:
    7
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    تمرينات سينه:عضله سينه از عضلات برزگ بدن محسوب ميشود.به هنگام تمرين اين عضله سرشانه و پشت بازو تحت فشار زيادي قرار ميگيرند،و تمرين دادن اين عضلات قبل از تحت فشار قرار گرفتن سينه امري غلط است.از مهمترين و معرفترين حركت براي افزايش حجم اين عضله پرس سينه هالتر است.
    حركات مناسب براي افزايش حجم:پرس سينه هالتر،پارالل،پرس بالا سينه هالتر،پرس زير سينه هالتر
    حركات مناسب براي تفكيك عضلاني:انواع حركات با دمبل و سيم كش
    پرس سينه هالتر:اين حركت جزء حركات مادر بوده و هدف اصلي آن افزايش حجم سينه است

    [​IMG]
    به ادامه مطالب برويد
    پرس سينه دمبل:انجام اين حركت به بخش خارجي عضله (پكوراليس مارژر)،قسمت جلويي عضله دلتوئيدو عظله سه سر بازويي فشار وارد ميكند .به علت بيشتر بودن دامنه حركت و كمتر بودن فاصله دست ها در بالاترين نقطه به بخش داخلي عضلات فشار بيشتري وارد ميكند.
    [​IMG]


    پرس سينه هالتر دست جمع:در اين نوع حركت حداكثر فشار به بخش داخلي سينه و عضلات سه سر بازوي (پشت بازو) وارد ميشود



    [​IMG]

    پرس سينه دستگاه:اين حركت را ميتوان هرچند يكبار به جاي پرس سينه هالتر استفاده كرد


    [​IMG]


    قفسه سينه دمبل :اين حركت به بخش هاي خارجي و باعث ايجاد خطوط عمقي و تفكيك عضلات ميشود


    [​IMG]

    پروانه:انجام اين حركت به منظور تفكيك عضلاني و ايجاد خط هاي عميقي در عضله است


    [​IMG]

    كراس اور:يكي از مهمترين حركات در هنگام اماده سازي ورزشكار براي شركت در مسابقه است كه باعث ايجاد خطوط عمقي در عضله است [​IMG]

    پلاور دمبل:انجام اين حركت براي افزايش پهناي قفسه سينه مناسب است و همچنين عضلات ناحيه بالايي زير بغل مناسب است

    [​IMG]


    پارالل:يك حركت مادر بوده كه بعد از حركت پرس سينه هالتر ،آموزش بدنسازی بهترين حركت براي افزايش حجم سينه و زير سينه است. در اين حركت بايد سينه رو كاملا به سمت جلو متمايل كنيد

    [​IMG]

    پلاور هالتر:

    [​IMG]
     
    screwsazan و ~•Ɩɳɾเ•~ از این پست تشکر کرده اند.
  2. عاقای ریلکس1

    عاقای ریلکس1 کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت:
    ‏13/7/15
    ارسال ها:
    492
    تشکر شده:
    470
    امتیاز دستاورد:
    63
    جنسیت:
    مرد
    عکسای جالبی بودن
    ممنون
     
    screwsazan از این پست تشکر کرده است.
  3. pakmehr

    pakmehr کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏7/12/16
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    وب سایت:
    عالی بود مرسی
     
  4. screwsazan

    screwsazan کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏25/7/17
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    وب سایت:
    سلام واقعا عالی بود مخصوصا اینکه تصاویر هم گذاشتین و توضیحات کامل بود
     
بارگذاری...