1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

آلبوم موسیقی «دمی با دوست» منتشر می*شود

شروع موضوع توسط Light ‏13/7/13 در انجمن اخبار موسیقی

  1. Light

    Light مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏11/7/13
    ارسال ها:
    1,378
    تشکر شده:
    633
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    محل سکونت:
    TEHRAN
    وب سایت:
    آلبوم موسیقی «دمی با دوست» با آهنگ سازی و تنظیم سعید فرجپوری و خوانندگی طاهره فلاحتی به زودی منتشر می*شود.

    امیر پارام تهیه کننده این آلبوم درباره جزئیات اثر گفت: «آلبوم «دمی با دوست» در مجموع شامل پنج تصنیف و قطعات آوازی در دستگاه همایون و آواز دشتی (خراسانی) است که اشعار از شاعرانی همچون مولانا، سعدی، بابا طاهر و رهی معیری انتخاب شده است، همچنین سعید فرجپوری (کمانچه)، ساینا خالدی (سنتور)، علی سجادی (بربت)، هامین هنری (دف و تنبک) وعلی رزمی (سه تار) به عنوان نوازنده در این اثر هنرنمایی کرده*اند.»

    وی در ادامه افزود: «از حدود یکسال پیش بود که طرح تولید این آلبوم در ذهن آقای فرج پوری و خانم فلاحتی شکل گرفت، امیدوارم با توجه به اینکه موسیقی و تنظیم جناب سعید فرج پوری بسیار غنی و زیبا است و همراهی این موسیقی و صدای گرم و دلنشین خواننده اثر، علاقمندان موسیقی ایرانی را از شنیدن آلبوم «دمی با دوست» راضی و خشنود کند.»

    امیر پارام در پایان صحبتهابش خاطرنشان کرد: «آلبوم «دمی با دوست» به زودی در آمریکا و کانادا به صورت سی دی و البته برای هموطنان و موسیقی دوستان درسراسر دنیا نیز به صورت آن لاین قابل دسترس خواهد بود.»

    شایان ذکر است که طاهره فلاحتی از هجده سالگی آموزش ردیف آوازی را نزد استاد خود پریسا آغاز نمودند و ایشان طی مدت ده سال توانست در محضر این استاد بنام موسیقی ایران از آموزش*ها و تعالیم موسیقی بهره مند شوند و البته همزمان به فراگیری سه تار نیز پرداخت. فلاحتی پس از مهاجرت به کانادا همچنان به فراگیری و آموزش موسیقی ادامه دادند که تاکنون چندین کنسرت در ونکوور از وی به روی صحنه رفته است.
     
بارگذاری...