1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

آشنایی با چند جاذبه گردشگری محبوب پاتایا

شروع موضوع توسط baharesarmaast ‏7/1/17 در انجمن قاره اسیا

  1. baharesarmaast

    baharesarmaast کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏27/12/16
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    سلااااااام بر همه دوستان عزیز و گرانقدر انجمن پاپ موزیک. حالتون خوبه بچه ها؟ درباره پاتایا همتون شنیدین و میدونید کجاست. اصلا تاحالا رفتین پاتایا؟ اگر میتونید برا نوروز 96 حتما برین پاتایا. تو این مقاله چندتا از بهترین و قشنگ ترین جاهای دیدنی پاتایا رو بهتون معرفی می کنم. امیدوارم مورد قبول واقع بشه.


    یکی از عمده دلایل محبوبیت پاتایا همین جاذبه های گردشگری بسیار دیدنی و منحصر به فرد آن می باشد. در واقع پاتایا شهرت و محبوبیت خود را مدیون جنگ ویتنام می باشد، در طی جنگ ویتنام برخی از سربازان آمریکایی برای دور شدن از فضای جنگ و استراحت به این شهر زیبا و آرام می رفتند. هر ساله هزاران گردشگر در ایام مختلف سال بخصوص کریسمس و عید نوروز به این شهر سفر می کنند تا تعطیلات بی نقصی را سپری کنند. در مقاله ای که برای شما تهیه شده است قصد داریم شما را با چند جاذبه گردشگری محبوب پاتایا آشنا کنیم.

    [​IMG]
    چند جاذبه گردشگری محبوب پاتایا
    خانه مقدس حقیقت (Sanctuary of Truth)
    بطور کلی می توان این بنای بسیار عظیم و دیدنی را معبدی نامید که بر اساس ابتکار و البته خلاقیت مردم قدیم تایلند ساخته شده است. شما در این مکان می توانید مجسمه های تزئینی گوناگونی را مشاهده کنید که هر یک به نوعی بیانگر دانش و فلسفه مشرق زمین می باشد. خانه مقدس حقیقت پاتایا یکی از معروف ترین جاهای دیدنی تایلند است که می توانید در تور پاتایا از آن بازدید کنید.

    [​IMG]
    خانه مقدس حقیقت
    [​IMG]
    خانه مقدس حقیقت
    آکواریوم پاتایا
    در این آکواریوم که یکی از بهترین آکواریوم های قاره آسیا می باشد، می توان انواع ماهی ها و جانواران اقیانوسی را مشاهده نمود. بیش از ۲۰۰ نوع گونه ماهی در این آکواریوم وجو دارد که هر گردشگری بعد از تماشای آنها به وجد می آید. در قسمت مخصوصی که در این تونل آکواریوم وجود دارید شما می توانید با لمس بعضی از این آبزیان، حس بسیار فوق العاده ای را تجربه نمایید. بد نیست این مورد را هم اضافه کنیم که این آکواریوم یکی از شناخته شده ترین جاذبه های گردشگری جهان نیز می باشد.

    [​IMG]
    آکواریوم پاتایا
    [​IMG]
    آکواریوم پاتایا
    دهکده فیل ها
    این منطقه که در واقع می توان آن را درمانگاهی برای فیل های از پا افتاده دانست، یکی از جمله جاهای دیدنی پاتایا است که گردشگران می توانند با مراجعه به آنجا، این فیل های عظیم الجثه را از نزدیک ببینند. البته فقط این نیست، شما می توانید در این دهکده تفریحات مختلفی همچون سفر در جنگل و قایق رانی در رودخانه را انجام داده و از اوقات خود نهایت لذت را ببرید.

    [​IMG]
    دهکده فیل ها
    [​IMG]
    دهکده فیل ها
    کوه بودا پاتایا (Buddha Mountain Pattaya)
    در فاصله ۶ کیلومتری از شهر پاتایا معبدی بسیار دیدنی در کوه بودا قرار دارد که بسیار زیبا و تماشایی است. در نمایی دورتر از این کوه می توانید تصویری بسیار بزرگ از “بودا” را مشاهده کنید که بر روی آن تراشیده شده و البته با طلا تزئین شده است! این کوه که در زبان محلی تایلندی به “Khao Chi” نیز مشهور است، هدیه پنجاهمین سالگرد تاج گذاری یکی از پادشاهان تایلند بود که توسط یک هنرمند تایلندی به وی اهدا شد. در بیرون این معبد نیز چندین رستوران وجود دارد که در صورت تمایل می توانید لذیذترین غذاهای محلی تایلند را در آنجا امتحان کنید.

    [​IMG]
    کوه بودا پاتایا
    [​IMG]
    کوه بودا پاتایا


    منبع: http://www.choopanan.ir
     
    βℓµ€ ǥɨяℓ از این پست تشکر کرده است.
  2. βℓµ€ ǥɨяℓ

    βℓµ€ ǥɨяℓ کاربر متخصص

    تاریخ عضویت:
    ‏27/4/15
    ارسال ها:
    19,691
    تشکر شده:
    30,185
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    وب سایت:
    دیشب یکی از اقوام از کیش برگشته بودن... اومدن خونه ما:hilarious:
    بابام میگفت خب مقصد بعدی کجاست که ایشالا باهم بریم؟!
    طرف خیلی شیک و مجلسی گفت امامزاده پاتایا:hilarious::hilarious::hilarious:
    از همینجا سلام بنده خدا رو میرسونم به حضرت پاتایا... اسلام علیک یا پاتایا:hilarious::hilarious::hilarious:
     
بارگذاری...