1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

آبی پوشی که به خاطر جدايي جباری نیمکت نشین شد/قلعه نویی: ناراحتم كه كم بازي مي*كني

شروع موضوع توسط mina1900 ‏10/9/13 در انجمن فوتبال

  1. mina1900

    mina1900 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/9/13
    ارسال ها:
    50
    تشکر شده:
    37
    امتیاز دستاورد:
    0
    محل سکونت:
    kerman
    جام ورزشی؛ براي آرش برهاني، تا اينجاي كار كه 8 هفته از ليگ گذشته، فصل، فصل موفقي نبوده. درست از همان زمان كه براي تمديد قرارداد آرش با استقلال شايعاتي به راه افتاد مي*شد تصور كرد كه اين فصل براي برهاني، يك فصل موفق و روبراه نخواهد بود.



    مي*گفتند آرش برهاني را امير قلعه*نويي نمي*خواهد اما فتح الله زاده پاي خود را در يك كفش كرد كه تا من هستم، آرش بايد باشد. همين موضوع سبب شد تا امير قلعه*نويي كمتر به چشم خريدار به بازي آرش نگاه كند.



    برهاني در خيلي از بازي*ها نيمكت نشين شد، درست برعكس سال هاي قبل كه عمدتا بازيكن اصلي بود و در بين بازيكنان فيكس وارد زمين مي*شد.



    مي گويند امير قلعه*نويي اعتقادي به آرش برهاني ندارد. اين فرضيه اما كاملا اشتباه است. قلعه*نويي ابتداي فصل هم به دليل روش بازي استقلال، چندان مايل نبود كه برهاني در استقلال بماند و قراردادش را تمديد كند. از نظر قلعه*نويي، تيمي كه مجتبي جباري را از دست داده و پاسوري را در ميانه زمين خود نمي*بيند تا پاس تودر بدهد يا از عمق، مهاجمان را در موقعيت گل زدن قرار دهد، نمي*تواند نيازي به وجود آرش برهاني داشته باشد.



    آرش را اينطور مي*شناسيم كه از تله آفسايد فرار مي*كند، با آن سرعت بالا پشت مهاجمان صاحب توپ مي*شود و در حالتي تك به تك با دروازه*بان روبرو مي*شود. وقتي استقلال، پاسوري مثل مجتبي را در تركيب خود ندارد آيا امير قلعه*نويي مي*تواند از آرش به طور كامل استفاده كند؟



    با جدايي جباري، روش بازي استقلال هم تغيير كرده. ديگر از آن حركات تركيبي و بازي در عمق دفاع حريف خبري نيست. همه چيز معطوف شده به حركات خسرو حيدري از كناره*ها و سانتر براي محمد قاضي. در سيستم جديد استقلال، محمد قاضي به كار امير مي*آيد، نه آرش برهاني چون قاضي سر مي*زند اما آرش نه. به همين دليل كمتر به آرش برهاني بازي مي*رسد.



    مي گويند امير قلعه*نويي از نظر فني دل خوشي از آرش ندارد، از عملكرد او راضي نيست و به همين دليل او را روي نيمكت مي*نشاند. اين اخبار اما به هيچ وجه صحيح نيست.



    گفته مي*شود حتي امير قلعه*نويي، قبل از دربي 77، آرش برهاني را كنار كشيده و به او گفته: «خودم هم ناراحتم كه تو بازي نمي*كني اما دوست دارم كه تو برگردي به تركيب اصلي و براي استقلال فيكس بازي كني.» اين جملات امير باعث شده تا آرش برهاني به آينده اميدوار باشد.



    تا همين چند روز پيش بحث جدايي آرش شنيده مي*شد اما او حالا همه چيز را فراموش كرده. حتي در مصاحبه*اي گفته: «خيلي زود عروسي به كوچه ما هم مي*رسد.» يعني كه اميدوار است به بازگشت و بازي در تركيب اصلي استقلال.



    شايعه شده بود برهاني نيم*فصل از استقلال مي*رود، يا به تراكتورسازي و يا به سپاهان اما به نظر مي*رسد اين اتفاق رخ نمي*دهد. برهاني از حضور در تهران راضي است و علاقه*اي ندارد از اين شهر خارج شود، مگر اينكه اتفاقي بيفتد يا مجبور شود براي ادامه فوتبال به تيمي ديگر برود كه البته هنوز اين اتفاق نيفتاده.



    دوستانش مي*گويند از استقلال جدا شو اما او علاقه*اي به اين كار ندارد. مي*گويد از استقلال نمي*روم و تا پايان فصل با پيراهن آبي به ميدان مي*روم. حرفهاي امير قلعه*نويي، آرش را اميدوار كرده به حضور در تركيب اصلي.



    او مي*خواهد بماند، درست مثل 7 سالي كه براي استقلال به ميدان رفته و گل*هاي بسياري به ثمر رسانده. يادمان نمي*رود آرش برهاني با مربيگري امير قلعه*نويي به*عنوان آقاي گلي ليگ رسيد، پس دوباره مي*تواند احيا شود و توسط امير در تركيب اصلي استقلال قرار بگيرد. البته به شرطي كه شيوه بازي استقلال تغيير كند يا اينكه آرش، بازي در پست مهاجم هدف را به كلي فراموش كرده و كمي به كناره*ها متمايل شود.



    برهاني از حضور در تهران راضي است و علاقه*اي ندارد از اين شهر خارج شود، مگر اينكه اتفاقي بيفتد يا مجبور شود براي ادامه فوتبال به تيمي ديگر برود كه البته هنوز اين اتفاق نيفتاده. دوستانش مي*گويند از استقلال جدا شو اما او علاقه*اي به اين كار ندارد. مي*گويد از استقلال نمي*روم و تا پايان فصل با پيراهن آبي به ميدان مي*روم.
     
بارگذاری...