1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

«حمید عسکری» با شلوار نظامی «از عشق» خواند

شروع موضوع توسط R-K-N-A ‏17/8/15 در انجمن اخبار موسیقی

  1. R-K-N-A

    R-K-N-A کاربر خودمونی

    تاریخ عضویت:
    ‏22/7/15
    ارسال ها:
    134
    تشکر شده:
    169
    امتیاز دستاورد:
    43
    جنسیت:
    مرد
    شغل:
    محصل
    محل سکونت:
    گرگان
    وب سایت:
    [​IMG]
    خواننده کما آلبوم جدیدش را در تهران روی صحنه برد
    «حمید عسکری» با شلوار نظامی «از عشق» خواند
    موسیقی ما – کنسرت تابستانه «حمید عسکری» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. این خواننده با همت شرکت «سل فا» به مدیریت «مجید طوسی» و در روز بیست و دوم مردادماه روی صحنه رفت. این اولین کنسرت حمید عسکری در تهران با قطعات آلبوم جدیدش یعنی «از عشق» بود. آلبومی که در پنجمین روز از آخرین ماه بهار به بازار عرضه شد و دوازده قطعه داشت. عسکری از آن زمان تور کنسرت‌های خود را دنبال کرد و در شهرهای مختلفی نظیر اصفهان، کرمانشاه و شیراز روی صحنه رفت. گزارش سایت «موسیقی ما» از کنسرت این خواننده پاپ را در ادامه می‌خوانید:

    • *کنسرت با شلوار نظامی و کلید
    با حضور نوازنده‌ها روی استیج اینتروی سرآلبومی «از عشق» یعنی قطعه «خواهش که می‌کنم» نواخته شد. حمید عسکری در میان تشویق‌های دوستدارانش به استیج قدم گذاشت و بیش از هر چیز پوشش او، توجهات را جلب کرد. بر خلاف کنسرت‌های چند سال اخیرش در تهران یک تیشرت مشکی و شلواری با طرح لباس‌های ارتشی بر تن داشت. یک گردن‌بند کلید هم بر گردن داشت. خودش هیچ توضیحی درباره این سبک پوشش روی استیج ارائه نکرد اما می‌شد از پس این کلید و شلوار نظامی نکاتی ظریف را برداشت کرد. او بلافاصله قطعه شش و هشت «عشقمی عاشقتم گل من» را خواند و رو به حضار گفت:«ما الان وسط تابستان هستیم و می‌خواهم با همراهی شما یک اجرای تابستانی و پرانرژی داشته باشیم.» او در ادامه به یکی از معضلات همه کنسرت‌های تهران که مورد گلایه مخاطبان است اشاره و اعلام کرد:«در سانس قبل زمان کم آوردیم و نتوانستیم همه قطعات را اجرا کنیم. ولی برای این سانس قول گرفته‌ایم که همه کارها اجرا شوند.» او پس از «من کجای زندگیتم»، قطعه «آخه تو عزیز قصه‌هامی» را به همراه نواختن با گیتار مشکی‌اش خواند. اثری که خیلی‌ها از آن استقبال کردند زیرا برای آلبوم «کما 1» بود و عسکری در کنسرت‌های چند وقت اخیرش به سراغ این اثر نرفته بود. «فراموشی» یکی دیگر از آثار آلبوم از عشق بود که در سالن شنیده شد. اثری با تنظیم «مسعود جهانی» که از جمله آثار پرطرفدار آلبوم جدید این خواننده بود. خودش هم اعلام کرد که بازخوردهای زیادی از آن دعوت کرده و در نظرسنجی‌هایی که از مخاطبانش داشته در رتبه‌های بالا قرار گرفته است.

    • *اعتراف
    او پس از قطعات «اگه به تو نمیرسم» و «عشق تو» صحبت جالبی را مطرح کرد که شاید کمتر روی استیج‌های خوانندگان پاپ شنیده شود و گفت:«می‌خواهم به نکته‌ای اشاره کنم که شاید به زعم خیلی‌ها بیان این موضوع آماتوری باشد. اما از همه قطعات آلبوم جدیدم راضی نیستم. از برخی قطعات راضی هستم و از برخی دیگر راضی نیستم ولی قول می‌دهم که در آلبوم بعدی جبران کنم.» عسکری سپس سری به آلبوم «خوشبختی» زد و «خیلی دوست دارم» را برای دوستدارانش اجرا کرد. قطعه‌ای که حال و هوای ارکستر را از فضای الکترونیک دور به تکنوازی‌های گیتار و فضای آلبوم قبل نزدیک کرد. پایان بخش پارت اول کنسرت هم تکنوازی ویولن «میلاد عالمی» بود. نوازنده جوان اما چیره‌دستی که در کنسرت‌های اخیر «شهرداد روحانی» به عنوان سولیست حضور داشته است. او یکی از قطعات مطرح موسیقی کلاسیک را با همراهی نوای پرکاشن «سعید صارمی» اجرا کرد.

    • *تغییرات ارکستر
    انتخاب و چیدمان قطعات توسط عسکری و گروهش برای این برنامه به نوعی بود که می‌توان گفت این یکی از ریتمیک‌ترین اجراهای چند وقت اخیرش بود. در پارت دوم برنامه به غیر از قطعات «آهنگی که دوست داشتی» و «ستاره» که به گفته حمید عسکری به ترتیب بهترین قطعه آلبوم خوشبختی و محبوب‌ترین قطعه خودش هستند، سایر قطعات پرانرژی بودند. در بین سایر آثار هم قطعه «گریه مرد» با همخوانی بیشتری از سوی حضار رو به رو شد و عسکری ضمن اشاره به این نکته که اگر در پایان کنسرت وقت داشته باشند باز هم این قطعه را اجرا خواهند کرد گفت:«زمانی که شعر این کار را از «علی ایلیا» گرفتم یک بار خواندم و فکر می‌کنم حدود پنج دقیقه بعد ملودی‌اش به ذهنم رسید.» نهایتا هم برنامه با قطعه شاد «خوشبختی» به پایان رسید اما قبل از آن نوبت بداهه نوازی اعضای ارکستر بود. ارکستری که با تغییرات نسبی سازی و نفراتی روی صحنه رفت. «اشکان آبرون» برای اولین بار همراه ارکستر «کما» در این برنامه ساز زد و توسط حمید عسکری رسما به مخاطبان معرفی شد. آبرون طی ماه‌های اخیر از استیج‌های پاپ دور بود و بیشتر وقتش را صرف گروه «کامنت» و تنظیم برای سایر خواننده‌ها می‌کرد. اولین اجرای او در کنار این گروه باز هم با اکت‌های مختص خودش همراه بود. «پوریا حیدری» هم این بار با ساز «گیو» روی صحنه حاضر شد و در اغلب قطعات با عسکری همخوانی می‌کرد. محمدعلی نصری (گیتار الکتریک) – امین قمی نژاد (درامز) – سعید صارمی (گیتار الکتریک) – میلاد عالمی (ویولن) – مهدی قاسمی (گیتار بیس) – فرهاد بهبهانی (گیتار اسپانیش)– علی اصغر شمس آبادی (کلارینت و ساکسفون) و منصور جنید (کیبورد) سایر اعضای ارکستر در این برنامه بودند.

    • سایر نکات:
    *«شهاب اکبری» و «علی ایلیا» مهمانان ویژه سانس دوم بودند.

    *پس از پایان سانس دوم با هماهنگی تیم اجرایی شرکت سل فا و حراست سالن میلاد طرفداران حمید عسکری که قصد ثبت عکس یادگاری با این خواننده را داشتند از طریق آسانسور به پشت صحنه هدایت می‌شدند. عسکری با مشاهده جمع کثیر طرفدارانش به دست اندرکاران برنامه اعلام کرد که شام صرف نخواهد کرد تا در کنار این افراد باشد. اما ناگهان آژیر خطر آسانسور سالن میلاد توجهات را به خود جلب کرد. به دلیل استفاده بیش از ظرفیت، آسانسور بین طبقات مانده بود و با همراهی تکنسین‌ها و نیروهای خدماتی حاضر در سالن این اتفاق به خیر گذشت. البته این خواننده تا حدود ساعت یک و سی دقیقه بامداد در قاب دوربین طرفدارانش حاضر می‌شد و پس از خروج، باز هم در کنار جمع دیگری از آنها عکس گرفت.
     
بارگذاری...
موضوعات مشابه
  1. R-K-N-A
    پاسخ ها:
    2
    نمایش ها:
    575