1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

نرم افزار های اداری

شروع موضوع توسط parhamgift ‏14/6/17 در انجمن معرفی و دانلود نرم افزار

  1. parhamgift

    parhamgift کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏14/6/17
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    5
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    امروز بیشتر از هر زمانی به نرم افزارهای اداری و کاربردی برای ادارات و سازمان ها نیاز است از مهم ترین نرم افزارها میتوان به نزم افزار های حسابداری,نرم افزار فروش,نرم افزار صندوق فروشگاهیاشاره کرد.
    نرم‌افزار حسابداری شایگان‌سیستم
    نرم‌افزار حسابداری ::با استفاده از نرم‌افزار حسابداری ، معاملات مالی سریع تر، دقیق‌تر و با هزینه پایین‌تری ثبت می‌گردند. انتخاب نرم‌افزار حسابداری مناسب برای سازمان نیازمند بررسی دقیق در زمینه‌های بسیار متنوعی می باشد. با پیشرفت سیستم‌های مکانیزه و کامپیوتر امروزه استفاده از نرم افزارهای حسابداری برای ثبت تراکنشهای مالی و مدیریت کالاها در بنگاه‌های تجاری به امری ضروری مبدل گردیده است.

    نرم افزار حسابگر (Cyber Account) نام تجاری نرم افزار حسابداری شایگان سیستم می‌باشد و از زیرسیستم های مالی، انبارداری، خرید و فروش و سفارشات، خزانه‌داری و گزارشات تشکیل شده است. با استفاده از نرم افزار حسابداری حسابگر شما میتوانید امور مالی خود را به صورت یکپارچه مدیریت نمایید و گزارشات دقیقی از وضعیت مالی و مدیریتی کسب و کار خود داشته باشید. نرم افزار حسابگر بنابر نیاز کاربران در نسخه های مختلف تولید شده است و دارای پارامترهای کاربردی برای استفاده در صنوف مختلف می‌باشد. نرم‌افزار حسابداری شایگان‌سیستم دارای امکانات متنوع: حسابداری، انبارداری، خرید و فروش،پیش فاکتور، سفارش خرید وفروش، دریافت و پرداخت، دفتر چک و قسط، حساب‌های ارزی، مرکز هزینه، مدیریت ارسال کالاها، ارسال پیام کوتاه از طریق سامانه پیامکی تعیین شده، پرداخت سریع با اتصال به دستگاه کارت‌خوان بانکی، پیوست تصویر اسناد مانند چک، سند و… به ردیف مربوطه، نمایندگان فروش، امکان تهیه لیست سیاه، پارامترهای متنوع، ارسال و دریافت اطلاعات بین شرکت‌ها، نگهداری اطلاعات در دوره‌های مالی متعدد، امکان تعریف شرکت به صورت نامحدود و … می‌باشد.

    شرکت‌های تولیدی میتوانند جهت مدیریت فرایندهای تولید و محاسبه بهای تمام شده از حسابگر صنعتی استفاده نمایند. حسابگر صنعتی دارای امکانات متنوع تعریف فرمول‌های ساخت مختلف، عملیات اتوماتیک تولید محصول، تسهیم هزینه‌های سربار، محاسبه حقوق کارمزدی، حسابداری تجزیه کالاهای خریداری شده و … می‌باشد.

    نرم افزارهای حسابداری شایگان سیستم با استفاده از پارامترهای کاربردی و امکانات متنوع برای انواع شرکت‌های بازرگانی، خدماتی، پخش، پیمانکاری، کارخانجات، صادرات و واردات، بین‌المللی و … مناسب می‌باشد. نرم افزارهای شایگان سیستم جهت هماهنگ شدن با استانداردهای مربوطه به طور منظم به‌روزرسانی می‌شوند و نظرات کاربردی و مفید کاربران در طی سالیان در برنامه اعمال شده است. نرم افزار حسابداری شایگان سیستم قابل استفاده به صورت تک کاربر و شبکه و همچنین درمحیط آنلاین میباشد. چنانچه قصد استفاده از نرم افزار با زبان‌های مختلف را دارید از نسخه چندزبانه حسابگر می‌توانید استفاده نمایید. چنانچه به مرور زمان نیاز به امکانات بیشتری داشتید امکان آپگرید به نسخه های بالاتر برای شما فراهم شده است.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏28/2/18
  2. farzadmoble

    farzadmoble کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏28/2/18
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    شغل:
    آجاره آپارتمان مبله
    محل سکونت:
    تهران
    وب سایت:
    عالی بود.ممنون ازتون
     
  3. Alireza2016

    Alireza2016 مدیر کل انجمن پاپ موزیک عضو کادر مدیریت

    تاریخ عضویت:
    ‏12/2/16
    ارسال ها:
    1,161
    تشکر شده:
    3,313
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    شغل:
    وبمستر
    محل سکونت:
    کاشان
    وب سایت:
     
  4. drsami7770

    drsami7770 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏17/7/20
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    سلام من میخواستم ماژول فیبر نوری صحبت کنم
    کابل فیبر نوری
    با ظهور فیبر نوری تحول چشم گیری در ارتباطات به وجود آمد. کابل های مسی دارای مشکلاتی در انتقال داده ها می باشند که می توان به افت کیفیت داده ها در مسافت های طولانی و سرعت پایین ارسال نمود. داده هایی که در فیبر نوری ارسال می شوند به صورت سیگنال های نوری بوده و بسیاری از مشکلات کابل مسی را از ندارند.

    اولین مزیت مهم فیبر نوری، پهنای باند بالای آن می باشد. این ظرفیت می تواند به 10 گیگابیت بر ثانیه برسد که سرعت بسیار بالایی است بنابراین در ارتباطاتی که نیاز به ارسال داده های حجیم و تصویر (مانند ویدئو کنفرانس) می باشد فیبر نوری می تواند کمک شایانی نماید.

    ماژول فیبر نوری
    در برخی از تجهیزات شبکه مانند سوئیچ شبکه، پورت هایی با نام پورت SFP وجود دارد. این پورت ها به منظور بهره گیری از بستر فیبر نوری در انتقال داده ها، تعبیه شده اند اما برای استفاده از این پورت ها می بایست از رابطی به نام ماژول فیبر نوریاستفاده شود زیرا داده های دستگاه ها به صورت دیجیتال بوده و برای تبدیل آنها به نور می بایست از ماژول فیبر نوری بهره گرفت.

    ماژول های فیبر نوری در انواع مختلف سینگل مود و مالتی مود می باشند که بسته به مسافت ارسال داده ها می بایست ماژول مناسب را استفاده نمود.

    پچ کورد فیبر نوری
    پچ کورد فیبر نوری قطعه کابلی است که در بستر فیبرنوری برای برقراری اتصال میان دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

    اجزای پچ کورد یا کابل فیبر نوری به طور معمول با لایه های محافظ پلاستیکی پوشانده شده اند و در یک لوله حفاظتی مناسب قرار می گیرند تا برای استقرار در هر محیطی ایده آل باشند. پچ کوردهای فیبر نوری دارای انواع مختلفی هستند که در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

    پچ پنل فیبر نوری
    پچ پنل فیبر نوری معمولاً به عنوان پنل رابطی شناخته می شود که ارتباط میان چندین کابل فیبر نوری و تجهیزات نوری را برقرار می سازد. پچ پنل ها عموما در نوع دیواری و رکمومنت موجود هستند و با استانداردهای 19 ، 21 و 23 سازگار می باشند.

    از نظر ظاهری، پچ پنل معمولاً یک محفظه فلزی است که جهت نگهداری پنل های آداپتور یا سینی های جدا کننده فیبر مورد استفاده قرار می گیرد.

    ساده ترین نوع پچ پنل ها شامل مجموعه ای از پورت ها بوده که در آن هر پورت با پچ کورد دیگری که به تجهیزات نوری متصل است، ارتباط برقرار می نماید.

    دستگاه فیوژن و کلیور فیبر نوری
    گاهی اوقات در برخی پروژه های بزرگ نیاز است تا دو کابل فیبر نوری به یکدیگر متصل شوند. برش و اتصال فیبر نوری نیاز به دقت و دستگاه های خاصی دارد.

    این امر به کمک کلیور و دستگاه فیوژن انجام می شود. دو کابل فیبر نوری که قرار است بهم جوش بخورند می بایست با زاویه 90 درجه و کاملا عمود برش داده شوند که این کار به کمک دستگاه کلیور انجام می شود سپس با کمک دستگاه فیوژن اتصال دو فیبر به درستی انجام می شود تا سیگنال های نوری که از یک فیبر به فیبر دیگر می روند کمتری افت را داشته باشند. برای خرید ماژول فیبر نوری به وب سایت های مطمئن مراجعه کنید
    اسپید دام یکی از انواع دوربین مدار بسته به شمار می رود که از قابلیت تنظیم زوم و نیز کنترل مستقیم برخوردار است. به همین دلیل، از این دوربین برای اماکنی که نیاز به نظارت دقیقی وجود داشته باشد استفاده می شود.

    دوربین های مداربسته گردان با نام های دیگری همچون PTZ (مخفف Pan Tilt Zoom)، دوربین های چرخشی، اسپید دام (Speed Dome)، Fast Dome، دوربین های مدار بسته روباتیک و در نهایت با نام دوربین مداربسته حبابی و سقفی نیز شناخته می شوند. عبارت PTZ به قابلیت و نحوه حرکت لنز دوربین در جهات مختلف و امکان زوم آن اشاره دارد: به این صورت که pan به گردش افقی لنز دوربین، tilt به حرکت عمودی لنز و zoom نیز به قابلیت زوم اتوماتیک و دستی این نوع دوربین ها اشاره دارد.

    یک پایه که به سطح یا سقف متصل می شود و یک بدنه اصلی گنبدی شکل، اجزای اصلی تشکیل دهنده این نوع دوربین است. قابلیت چرخش 360 درجه ای و نیز حرکت به سمت بالا یا پایین از جمله ویژگی های اصلی دوربین های مدار بسته اسپید دام محسوب می شود. گردش های عمودی و افقی این نوع دوربین، توسط دو موتور درونی آن ممکن می شود.

    با توجه به قابلیت چرخشی این نوع دوربین ها و نیز امکان کنترل دستی و خودکار آن ها، اسپید دام عملا به جای چند دوربین مدار بسته کارایی خواهد داشت. همچنین با استفاده از اتصال اینترنت و یک اپلیکیشن در تلفن همراه یا نرم افزار کامپیوتری قادر خواهید بود همه چیز را از همه جا تحت نظر و کنترل داشته باشید و می توانید به راحتی و در شرایط مختلفی مثل سفر، منزل یا محل کار خود را به دقت زیر نظر داشته باشید. برای اینه بتوانید از هایک ویژن استفاده کنید باید دستور العمل آن را بخوانید
     
  5. minapaeezi22

    minapaeezi22 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏14/2/23
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    آشنایی با نرم افزار حسابداری تحت وب
    [​IMG]


    یکی از راه حل های مفید و کاربردی برای مدیریت امور مالی و حسابداری کسب و کارتان، استفاده از بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین می باشد. این نرم افزار کمک می کند تا امور مالی شرکت و یا سازمان شما با سرعت بیشتری انجام شود و باعث نظم و یکپارچه سازی امور مالی کسب و کار شما خواهد بود. با اتصال به اینترنت و یک دستگاه دیجیتالی مانند موبایل، تبلت و لپتاپ می تواند به امور حسابداری خود دسترسی داشته باشید و در هر زمان و مکانی امور حسابداری و حسابرسی کسب و کار خود را انجام دهید. همچنین نرم افزار حسابداری تحت وب هم از جمله امکاناتی است که توسط مجموعه چرتکه در اختیار کاربران قرار گرفته است.

    در پاسخ به این سوال که نرم افزار حسابداری آنلاینچه فایده ای برای کسب وکارها دارد؟ باید بگوییم برای اینکه در معاملات روزمره تجاری نظم و ترتیبی وجود داشته باشد، لازم است از حساب داری و نرم افزار های حسابداری انلاین حرفه ای بهره گرفته شود. یک حسابدار خبره با تنظیم کردن دفاتر مالی و بررسی دقیق آن ها ،حساب سود یا ضرر مجموعه اقتصادی تحت پوشش خود را محاسبه می کند. در جامعه کنونی برای سرعت بخشیدن به امور و کاهش دادن خطاهای انسانی ، نرم افزارهایی توسط افراد متخصص وارد بازار شده است . این نرم افزارها کمک می کنند تا یک حسابرسی دقیق از وضعیت تراکنش های مالی خود داشته باشید .

    می دانید که نرم افزارهای مختلفی در زمینه حسابداری وجود دارند و هرکدام ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد خود را دارا می باشند . اگر بخواهیم چند نمونه نرم افزار حسابداری نام ببریم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم : نرم افزار حسابداری فروشگاهی ، نرم افزار حسابداری شرکتی و تولیدی و … نیز وجود دارند که می توانید از آنها بهره ببرید .

    مزیت های استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب

    برای اینکه ما بتوانیم از نرم افزار حسابداری استفاده کنیم بهتر است از مزیت ها و قابلیت هایی که دارد، اطلاعات کافی داشته باشیم که در ادامه می توانید مزیت های استفاده از نرم افزارهای حسابداری را مطالعه بفرمائید.

    · در پایان هر روز می توانید حسابرسی انجام دهید .

    · در مصرف کاغذ صرفه جویی می شود .

    · درصورتی که با مشکل مواجه شوید توسط موسسه ارائه دهنده نرم افزار، پشتیبانی شده و راه حل مناسب در اختیارتان قرار خواهد گرفت .

    · تنها با استفاده از یک دکمه می توانید از وضعیت حساب هایتان باخبر شده و تمام معاملات خود را می توانید مشاهده کنید .

    ویژگی های مهم نرم افزار حسابداری تحت وب

    1. محیط کاربری ساده و آسان

    2. طراحی حرفه ای و زیبا که باعث شده انجام امور حسابداری خسته کننده و یکنواخت نباشد.

    3. پشتیبان گیری منظم و نگه داری نسخه پشتیبان

    4. مجموعه چرتکه تلاش کرده تا این نرم افزار را با قیمتی مناسب نسبت به سایر برنامه های حسابداری بازار ارائه دهد.

    راهکارها و روش های کاهش دادن هزینه و همچنین افزایش درآمدهای شرکت

    در ادامه به ذکر مواردی می پردازیم که می تواند کمک شایانی به کاهش هزینه در واحد حسابداری بکند .

    1. باید از فناوری های جدید استفاد کنیم: استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب علاوه بر اینکه در کاهش هزینه ها کمک می کند، در افزایش سرعت و دقت کار نیز تاثیر زیادی دارد .

    2. باید انگیزه لازم را ایجاد کنیم : زمانی که یک کارفرما در محیط کاری خود ، انگیزه و نیرو ایجاد می کند ، کارمندان و کارمندان آن شرکت با حال بهتر و نیروی بیشتری کار خود را شروع کرده و همین باعث افزایش عملکرد بهتر شرکت خواهد شد ولی زمانی که یک کارمند انگیزه کافی برای انجام دادن کارها نداشته باشد مسلما این خود باعث ایجاد هزینه هایی در کارهای شرکت خواهد شد حالا این هزینه ها می تواند زمان یا هر هزینه ی دیگری نیز باشد .

    3. باید به آموزش کارکنان و کارمندان شرکت نیز اهمیت زیادی بدهیم : اگر کارمند شما درک کافی از مزایا و منافع کنترل هزینه داشته باشد ، همین موضوع باعث افت عملکرد کسب وکار نیز نخواهد شد. که شما می توانید پاداش ها و مزایایی نیز برای تشویق کارمندان خود استفاده کنید .

    4. از هزینه های غیرضروری برای خرید سیستم و نرم افزار جلوگیری کنیم : کافی است ما بدانیم چه می خواهیم آن وقت خواهید دید که هزینه خرید سیستم ها چه مقدار به واقعیت نزدیک می شد.

    5. افرادی که برای هر بخش نیاز داریم ، به نحو احسن انتخاب شوند : همه ما می دانیم که حساب داری یک بخش مالی است و این نتیجه است که برای کارفرما مهم است نه چیز دیگری . پس باید سعی کنیم برای این بخش افراد متخصص و ماهر در این زمینه را انتخاب و استخدام کنیم نه افرادی که هیچ ارتباطی به این بخش ندارند . استفاده از افراد متخصص در کنار بهره گیری از نرم افزار حسابداری تحت وبدر نهایت تاثیر به سزایی در افزایش موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت.

    6. راه اندازی فروش آنلاین : شما می توانید به جای اینکه برای فروش فیزیکی و … هزینه کنید پیشنهاد می کنیم برای راه اندازی فروش انلاین هزینه کنید ، چون این کار هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت باعث کاهش یافتن هزینه های شما می شود .
     
بارگذاری...