1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

نکاتی مفید در جهت بهبود سئوی سایت

شروع موضوع توسط nooshin88 ‏17/5/16 در انجمن ترفند اینترنت

  1. nooshin88

    nooshin88 کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت:
    ‏30/1/16
    ارسال ها:
    23
    تشکر شده:
    22
    امتیاز دستاورد:
    18
    وب سایت:
    [​IMG]

    سئو (SEO)، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو تبدیل به یک ابزار بازاریابی شدهاست و برای آنکه وبسایت شما عملکرد مناسبی داشته باشد ضروری است. اگر شما درباره ایجاد و نگهداری سئو برای وبسایت تان تجربهای ندارید یا تجربه شما کم است مواردی هستند که شما میتوانید انجام دهید تا به بهتر شدن عملکرد وبسایت شما کمک کنند.

    ابزار گوگل وب مستر

    شما ممکن است درباره گوگل آنالیز بدانید یا از آن برای پیگیری همه بازدیدکنندگانتان استفاده کرده باشد. اما اگر شما هنوز ابزار گوگل وب مستر را ست نکرده باشید باید این کار را انجام دهید. گوگل وب مستر به شما اجازه میدهد که پرسوجوی (query) خاصی را جستجو کنید و ببینید که کاربران چه کلماتی را برای جستجوی سایت شما به کار بردهاند. بهتر از آن شما میتوانیداز آن کلمات در مطالب جدیدتان استفاده کنید تا در مورد آن بیشتر جستجو شوید. مطلب مهم دیگر آن است که گوگل وب مستر به شما اجازه میدهد تا نقشه سایت خود را به گوگل ارائه دهید برای آنکه موتور جستجوی آن بهتر به سایت شما هدایت شود.

    استفاده از عنوان و زیر عنوان

    وقتی که شما میخواهید مطلب جدیدی در بلاگ یا سایتتان ایجاد کنید باید از عنوانها و زیرعنوانهای ویرایشگرتان در داخل متن استفاده کنید که معمولا با H1،H2،H3 و ... شناخته میشوند. با برچسب زدن عنوان با H1/H2/H3، موتورهای جستجو بهتر خواهند توانست که سایت یا بلاگ شما را جستجو کنند و کلمات کلیدی را از متن آنها بردارند.

    یک توضیحات متای خوب

    توضیحات متا شامل ۱۵۶ کاراکتر است که برای دادن یک سئوی خوب به صفحه استفاده میشود. داشتن یک توضیحات متای قوی، که شامل کلمات کلیدی باشد که در متن استفاده شده است باعث میشود که موتورهای جستجو بتوانند شما را پیدا کنند. توضیحات متای شما همچنین مختصری از متن را میدهد که قرار است بخوانند. شما باید با این هدف بنویسید که باعث شود کاربران روی صفحه کلیک کنند و مطلب شما را ببینند.

    داشتن محتوای بکر

    گفته میشد وقتی شما یک وبسایت دارید محتوا پادشاه است، این اصل هنوز موجود است... اگر ۱۰۰٪ بکر بوده و توسط شما ایجاد شده باشد. در اواخر دسامبر ۲۰۱۴ تعداد وبسایتهای فعال ۹۱۵،۷۸۰،۲۶۲ تخمین زده شد. داشتن یک متن قابل اعتماد و بکر نه تنها وبسایت شما را جذابتر میکند بلکه به موتورهای جستجو نشان میدهد که مطالب سایت شما یکتا و بکر است. اگر شما در وبسایتتان مطالب کپی داشته باشید، شما توسط موتورهای جستجو پنالتی خواهید شد و د ر ردهبندی موتورهای جستجو سقوط خواهید کرد.

    اجتماعی باشید نه بی دست وپا

    ما در یک دنیای اجتماعی زندگی میکنیم وقتی که آنلاین باشیم... فیسبوک، توئیتر و گوگل پلاس راه برقراری ارتباط و اشتراک گذاری در وب را دگرگون ساختند. وقتی که کاربران به وبسایت شما میآیند باید راه به اشتراک گذاشتن مطالبتان را برای دیگرانی که میخواهند آنها را به اشتراک بگذارند، آسان کنید. شاید به نظر ساده لوحانه به نظر بیاید اما وقتی وبسایت شما مجهز به ابزاری باشد که مقالات، پستهای بلاگ و صفحه های شما به راحتی به اشتراک گذاشته شوند، به دیگران کمک میکند که مطالب شما را در وب منتشر کنند.

    قالب سایت ستروکیت
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏17/5/16
  2. N@M

    N@M کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏5/7/15
    ارسال ها:
    4,670
    تشکر شده:
    10,753
    امتیاز دستاورد:
    113
    شغل:
    STUDENT
    ممنون***:thumbsup:
     
  3. Ava JahanShahi

    Ava JahanShahi کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏20/10/20
    ارسال ها:
    26
    تشکر شده:
    15
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    عالی بود!! ممنون که به شبکه های اجتماعی هم اشاره کردین!
     
  4. hamid2010

    hamid2010 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏5/9/22
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    شغل:
    طراحی سایت
    محل سکونت:
    تهران
    وب سایت:
    به طوری کلی سئوسایت (به معنای افزایش رتبه سایت در گوگل) باعث میشود وبسایت شما در موتور های جستجو بهینه شود و این عمل باعث افزایش بازدید کننده های شما میشود که حسن موتور های جستجو در اینجاست که بازدید کننده ای که از این طریق وارد سایت میشود نیاز به خدمات یا محصولات شما دارد.
     
  5. ma2ina

    ma2ina کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏4/3/23
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    مفید بود
     
بارگذاری...