1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

15 راه برای افزایش فالوئر ها در اینستاگرام

شروع موضوع توسط masterina ‏25/7/16 در انجمن مطالب جالب و خواندنی

  1. masterina

    masterina کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت:
    ‏16/7/16
    ارسال ها:
    15
    تشکر شده:
    16
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    1- متفاوت باشید

    متفاوت بودن با بقیه، خیلی مهم است. نه فقط در اینستاگرام، حتی در جاها و شبکه های دیگر. سعی کنید خودتان باشید و از قابلیت ها و توانمندی های خلاقانه خود برای کسب موفقیت در عرصه های گوناگون استفاده کنید. به فکر اشغال کردن جای دیگران نباشید. ان حا قبلا رزرو شده است. جاهای رزرو نشده بسیاری وجود دارد که از جاهای قبلا رزرو شده، بعضا بهتر است. ان ها را دنبال کرده و شکار کنید. متفاوت بودن در اینستاگرام به این معنی است که راهی را دنبال نکنید که پیش از شما، ده یا صد یا هزاران نفر دنبال کرده اند و برای دیگران خسته کننده شده است. متفاوت بودن، به معنی خاص بودن نیست، به معنی خلاق بودن و نواور بودن در کاری است که قصد انجامش را دارید. مثل گذاشتن عکس های سیاه و سفید از خود و شهرتان!! برای خیلی ها شاید عکس های سیاه و سفید از عکس های رنگی جذاب تر باشد.

    2- با عکس حرف بزنید!

    اینستاگرام مانند فیس بوک یا توییتر نیست که در ان، محتوای متنی، نقش زیادی را در انتقال مفاهیم و نظرات داشته باشد. اینجا، عکس، حرف اول و آخر را می زند. اگر میخواهید موضوعی را منتشر کنید و مطلبی را عنوان کنید، باید عکس شما گاملا گویا و رسا باشد. صفحات شخصی یا گروهی یا حقوقی که در اینستا، می توانند فالور زیادی را جذب کنند، به قدرت عکس در این شبکه پی برده اند.

    3- خلاصه گویی!

    خلاصه گویی، اصل بسیار مهمی در اینستاگرام است. در شبکه ای که کاربران، فقط به دنبال دیدن عکس و لایک کردن و نهایت، چند کلمه نوشتن زیر post های شما هستند، داستان نویسی فایده ای ندارد. 5 عکس با 5 خط نوشته کوتاه و موثر، می تواند تاثیرگذاری بسیار بالایی به جای 100 ها خط نوشتن داشته باشد. هر چقدر خلاصه گویی کنید و نکته شماره 2 را رعایت کنید، می توانید به جذب مخاطب بیش تر امیدوار باشید.

    4- فالوور پران نباشید!

    یعنی مخاطب گریز نباشید. یعنی مشتری پران نباشید. یعنی مخاطبانی که تا کنون جذب کرده اید، حتی اگر 100 نفر هم هستند را سعی کنید حفظ کنید و ان ها را آرام آرام افزایش دهید. اگر مخاطبان شما در سن و گروه اجتماعی خاصی هستند، قرار دادن عکس ها و محتوهای بی ربط به علاقه و انگیزه ای که ان ها را به صفحه شما مرتبط ساخته است، زمینه unfollow شدن شما را فراهم می کند.

    5- به امید follow back نباشید!

    هیچ صفحه پر مخاطبی در اینستاگرام، به امید follow back شدن توسط دیگ رکاربران این سایت، مخاطب چند ده هزاری و حتی چند صد هزاری پیدا نکرده است. تلاش کنید، با محتوای متنی و تصویری ارزشمند و جذاب، مخاطب خود را بالاببرید و ان را حفظ کنید.

    6- از تگ کردن های غیر ضروری پرهیز کنید!

    هیج گاه در موارد غیر ضروری، جهت افزایش توجه کاربران صفحه خود، از تگ کردن غیر ضروری ان ها خودداری کنید. این کار بعضا باعث رنجش ان ها شده و شاید، نه تنها توجه فرد تگ شده و دوستانش را جذب نکند، بلکه موجب unfollow شدن از صفحه شما را نیز فراهم می کند.

    7- بگذارید دیگران درباره شما بگویند!

    اگر صفحه شخصی درباره خودتان دارید، عکس ها و مطالبی که دیگران درباره شما منتشر کرده اند را در صفحه بگذارید تا برای مخاطبانتان جذاب تر باشد. اگر صفجه تجاری و تبلیغاتی دارید، تجربه مشتریان و مخاطبان خود را در صفحه بگذارید و اجازه بدید دیگران درباره شما حرف بزنند و این راه، به طور غیر مستقیم تبلیغ کنید. قطعا مخاطب بیش تری از این راه جلب خواهید کرد به نسبت انتشار روزانه و تبلیغاتی مستقیم مخصولات و خدمات خود در صفحه تان!

    8- پشت صحنه باز باشید!

    پشت صحنه باز بودن یعنی اینکه پشت صحنه ها را نشان بدهید. اگر صفحه شخصی دارید و مثلا کیکی یا شیرینی یا غذایی درست کردید، پشت صحنه ان که مربوط به تدارکات داستان می شود را نیز در صفحه بگذارید. اگر ارائه دهنده خدمات با محصولات هستید ماننند فروش لباس و بسته های تبلیغاتی و گل و ملزومات عمومی و روزانه دیگر، تدارکاتی که برای ان در روز انجام میدهید را عکس برداری و در صفحه بگذارید با اینکار شما بازاریابی در اینستاگرام را انجام می‌دهید.. خیلی ها از این پشت صحنه ها جذب می شوند و موجبات همراهی دیگران را نیز برای شما فراهم می کنند.

    9- سلفی گرای معتاد نشوید!

    سلفی بازی به اندازه ای که از حد ان بگذرد، در کاهش مخاطب شما موثر است. از افراط در ان خودداری کنید. البته celebrity ها از این قاعده مستثنی هستند. آیا شما سلبریتی هستید!؟

    10- جملات قشنگ و زیبا به صورت عکس بگذارید

    اصلا بد نیست که هر از گاهی،جملات زیبا و خاطره انگیز از بزرگان علم و فرهنگ و هنر را به صورت کوتیشن هایی تصویری در صفحه منتشر کنید. خیلی از دوستان شما، شاید از این تصاویر مفهومی خوششان بیاید و زمینه تک گردن دیگر دوستان شما را نیز فراهم کنند.

    11- مطالب خنده دار بگذارید

    اصلا بد نیست که احوال و حالات و نظرات روزانه و هفتگی خود را بر روی تصویر های خنده دار قرار داده و منتشر کنید. اینطوری کاربران، خیلی جذب مفاهیم و نظرات و پست های روزانه شما می شوند و لایک ان ها، موجب جلب نظر دیگر دوستانشان نیز خواهد شد. این موضوع ساده را جدی بگیرید.

    12- قدرت ویدئو های 15 ثانیه ای!

    در اینستاگرام، فعلا بیش از 15 ثانیه نمی توان ویدئو منتشر کرد. از اهمین 15 ثانی هاستفاده کنید و بعضی اوقات با مخاطبانتان در ظرف 15 ثانیه حرف بزنید. خیلی برای ان ها این قضیه جالب خواهد بود و میتواند در حفظ و ارتقای شمار مخاطبان شما موثر باشد.

    13- از Hyperlapse ها استفاده کنید

    اپلیکیشن جدید هایپرلپس اینستاگرام فرصت خوبی است برای گرفتن ویدئوهای موثر و خاطره انگیز و انتشار ان در صفحه خود که می تواند مخاطب زیادی را جلب کند. برای بازاریابی در کسب و کار، این قابلیت از ارزش بالایی برخوردار شده است.

    14- 5 شنبه ها مهم است.

    5 شنبه ها، زمان خوبی برای بازگشت به گذشته و انتشار محتوا و تصاویری از خود و کسب و کارتان از گذشته های دور و نه چندان دور در اخر هفته است....

    15- قدرت Hashtag ها را فراموش نکنید

    بررسی ها نشان می دهد که یکی از دلایل افزایش میزان فالوور برای صفحات پر مخاطب اینستاگرام، استفاده درست از هشتگ های مفید و کاربردی و مرتبط بوده است. این موضوع در صفحه خود رعایت کنید. همواره خلاق ترین هشت تگ ها بر اساس کسب و کار و هدف شما در اینستاگرام، راهکاری برای موفقیت بیش تر است. هشت تگ ها در واقع برچسبی برای دسته بندی و به اشتراگ گذاری پست ها در سطح وسیعی در اینستاگرام و به طور کل شبکه های اجتماعی وب از ان ها استفاده می شود. هشتگ اولین بار به وسیله توئیتر ایجاد شد و پس از آن توسط بسیاری از شبکه های اجتماعی از جمله گوگل پلاس، فیسبوک، فیلکر، اینستاگرام، فرندفید، یوتیوب و پینترست مورد استفاده قرار گرفت.
     
    خرید فالوور اینستاگرام، N@M و _هیڇــ_ از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. Nariman70

    Nariman70 Well-Known Member برنده مسابقات پاپ موزیکی

    تاریخ عضویت:
    ‏16/7/15
    ارسال ها:
    5,241
    تشکر شده:
    16,295
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    شغل:
    انسان
    وب سایت:
    مرسی عالی بود.اره دقیقا منم فالور هام چند ماه از 34k بیشتر نمیشه و روز به روز داره کمتر میشه:shifty::shifty::hilarious::hilarious:فکرکنم در استانه انحلال باشم
     
    N@M و _هیڇــ_ از این پست تشکر کرده اند.
  3. N@M

    N@M کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏5/7/15
    ارسال ها:
    4,670
    تشکر شده:
    10,753
    امتیاز دستاورد:
    113
    شغل:
    STUDENT
    me too :shifty:
     
  4. misslotus

    misslotus کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏2/7/22
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    وب سایت:
    پس چرا من هرکاری میکنم فالورام ریزش می کنن!!
     
  5. سپیده 2

    سپیده 2 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏17/8/21
    ارسال ها:
    300
    تشکر شده:
    24
    امتیاز دستاورد:
    18
    جنسیت:
    زن
    شغل:
    ریمو تاتو.فشیال
    محل سکونت:
    رشت
    وب سایت:
    روز تعطیلی چی؟
     
  6. misslotus

    misslotus کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏2/7/22
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    وب سایت:
    تا پست یا استوری میزارم یه تعداد از فالورا ریزش می کنن!!
     
  7. asilight

    asilight کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏17/7/22
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    شغل:
    led screen
    محل سکونت:
    tehran
    وب سایت:
    مقاله مفیدی بود مرسی بابت انتشار
     
  8. selectak

    selectak کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏12/10/21
    ارسال ها:
    9
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    محل سکونت:
    اصفهان
    وب سایت:
    بگذارید دیگران درباره شما بگویند!
     
  9. سپیده 2

    سپیده 2 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏17/8/21
    ارسال ها:
    300
    تشکر شده:
    24
    امتیاز دستاورد:
    18
    جنسیت:
    زن
    شغل:
    ریمو تاتو.فشیال
    محل سکونت:
    رشت
    وب سایت:
    با متفاوت بودن موافقم
     
بارگذاری...