1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

باز شدن قفل گوشی با امواج مغزی

شروع موضوع توسط بانوی انگلیسی ‏7/6/15 در انجمن اخبار تکنولوژی و ای تی

  1. بانوی انگلیسی

    بانوی انگلیسی کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏15/4/15
    ارسال ها:
    4,313
    تشکر شده:
    7,258
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    شغل:
    ݦځڝڸ(ݫݕاݩ ۋ اڎݕیاټ اݩڴڸیڛی)
    محل سکونت:
    ڎږ ږڣټ ۋ آݦڎ
    [​IMG]

    امواج مغزی می توانند برای حفاظت از اطلاعات شخصی مورد استفاده قرار گیرند

    باز شدن قفل گوشی با امواج مغزی
    قفل کردن اسمارت فون ها با روش های مختلفی مانند پترن یا قرار دادن کلمه ورودی انجام می شود اما اسمارت فون های آینده با امواج مغزی قفل یا باز می شوند.

    پیشرفت در حوزه فناوری با مشکلات متعددی همراه است که یکی از آنها را می توان در نفوذ هکرها به اطلاعات اسمارت فون ها و تبلت های کاربران و ... دانست به همین دلیل کاربران رمزهای عبوری را برای گجت های فناورانه خود اختصاص می دهند تا دسترسی هکرها به اطلاعات شخصی شان را محدود کنند.



    یکی از رایج ترین شیوه هایی که در سال های اخیر برای باز کردن قفل گجت ها از آن استفاده می شود، اثر انگشت یا اسکن عنبیه چشم است اما اکنون محققان معتقدند در آینده ای نه چندان دور قفل اسمارت فون ها با استفاده از امواج مغزی کاربران باز خواهد شد.
    علت استفاده از این فناوری در اسمارت فون های آینده را می توان به این دلیل دانست که امواج مغزی هر شخصی منحصر به فرد بوده و از شخصی به شخص دیگر متغییر است و امواج مغزی هر شخصی عکس العمل های متفاوتی را در برابر رویدادهای مختلف از خود نشان می دهد.



    Blair Armstrong محقق و سرپرست تیم اسپانیایی است که بر این پروژه متمرکز شده اند. در این مطالعه به عملکرد مغز و زبان شرکت کنندگان پرداخته شد و در نهایت سیگنال های متفاوتی از سوی شرکت کنندگان به ثبت رسید. در این مطالعه، کلمات جداگانه ای مربوط به رایانه در اختیار داوطلبان قرار گرفت سپس مغز هر یک از اعضای شرکت کننده امواج مختلفی را ارسال کردند. این آزمایش به این معناست که امواج مغزی می توانند به عنوان راه حلی جدید و متفاوت برای حفاظت از اطلاعات شخصی مورد استفاده قرار گیرند تا هکرها به سادگی به اطلاعات کاربران دسترسی نداشته باشند.
     
    βℓµ€ ǥɨяℓ از این پست تشکر کرده است.
  2. volghan

    volghan کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏26/1/20
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    محل سکونت:
    Karaj
    وب سایت:
    آیا امواج تلفن همراه (موبایل) مضر است؟

    کسی میدونه امواج الکترومغناطیس که تلفن همراه یا موبایل متساعد میکنه مضرر هست یا خیر؟ من تو یه سایت دیدم که نوشته بود مضر هستند و نه تنها موبایل امواج مانیتور و تلویزیون رو هم مضر میدونست. یه چیزی هم به اسم نویزگیر امواج تلفن همراه و کامپیوتر میفروخت. اینا تبلیغاتی هستن؟ یا واقعا برای بدن انسان مضر هست؟

    تو این سایت دیدم

    محافظ امواج موبایل و کامپیوتر
    https://www.parsiancdc.ir
     
  3. سپیده 2

    سپیده 2 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏17/8/21
    ارسال ها:
    300
    تشکر شده:
    24
    امتیاز دستاورد:
    18
    جنسیت:
    زن
    شغل:
    ریمو تاتو.فشیال
    محل سکونت:
    رشت
    وب سایت:
    واقعا کار میکنه؟
     
بارگذاری...