1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

شروع موضوع توسط abootalebkheshmati ‏7/7/18 در انجمن بیوگرافی بازیگران ایرانی

  1. abootalebkheshmati

    abootalebkheshmati کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت:
    ‏3/3/18
    ارسال ها:
    66
    تشکر شده:
    25
    امتیاز دستاورد:
    18
    جنسیت:
    مرد
    بیوگرافی محمدرضا گلزار
    [​IMG]

    معرفی کوتاه محمدرضا گلزار
    نام اصلی محمدرضا
    نام خانوادگی گلزار
    تاریخ تولد ۱۳۵۶/۱/۱
    محل تولد تهران
    تحصیلات مهندسی مکانیک سیالات

    [​IMG]

    محمدرضا گلزار در کنار مادرش
    بیوگرافی و زندگینامه
    محمدرضا گلزار متولد یکم فروردین ماه ۱۳۵۶ در بیمارستان پاسارگاد شهر تهران است. اصلیت پدرش متعلق به شهر تبریز می باشد و از تاجران موفق می باشد. خانواده محمدرضا گلزار متشکل از پدر ، مادر و ۴ فرزند است.

    برادر بزرگترش علیرضا مهندس عمران است ، خواهر بزرگترش آتوسا مترجم زبان آلمانی است ، برادر کوچکترش بردیا مترجم زبان انگلیسی است. تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی مکانیک سیالات در دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب به پایان رسانده است.

    جالب است بدانید که مدت زیادی والیبال را به صورت حرفه ای دنبال کرده است. محمدرضا گلزار والیبال را از دوران دبیرستان شروع کرد و فعالیت حرفه ای خود را با بازی در باشگاه هایی مثل پاس ، دیهیم ، پارس خودرو و … ادامه داده است.

    بر خلاف تصور عموم که فکر می کنند محمدرضا گلزار ابتدا بازیگری را شروع کرد سپس به سمت فعالیت در حوزه موسیقی رفت ، او فعالیت هنری اش را با نواختن چند ساز مثل گیتار و پیانو شروع کرد و پس از مدتی به گروه آریان پیوست.

    اولین تجربه بازیگری اش که باعث شهرتش شد ، بازی در فیلم سام و نرگس بود. در سال ۱۳۷۹ در یکی از شهرهای شمالی به صورت اتفاقی با ایرج قادری روبرو شد و همین دیدار باعث شد که ایرج قادری او را برای بازی در فیلم سام و نرگس انتخاب کند.

    [​IMG]

    محمدرضا گلزار به همراه برادرانش
    تدریس در دوران دانشگاه
    شاید خیلی ها این موضوع را ندانند که محمدرضا گلزار بچه درس خوان و همیشه شاگرد اول کلاس بوده است. او در کنکور رتبه پنجم را به دست آورده است. خانواده اش هم تمایل زیادی داشته اند که او در رشته پزشکی شرکت کند و پزشک شود.

    یکی از آمارهای جالب او در کنکور این است که توانسته است درس های عربی و معارف را ۱۰۰ بزند. پس از اینکه رتبه خوبی در این درس ها به دست آورده است مدتی به عنوان استاد در آموزشگاه های کنکور تدریس کرده است.
     
    یه دختر تنها و Sarabala.f از این پست تشکر کرده اند.
  2. m94azm

    m94azm کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏12/7/18
    ارسال ها:
    11
    تشکر شده:
    8
    امتیاز دستاورد:
    3
    وب سایت:
    واقعا سوپر استااره ایرانه
     
بارگذاری...