1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

پنج اپلیکیشن ضروری برای برنامه ریزی سفر و رزرو هتل

شروع موضوع توسط بانوی انگلیسی ‏14/6/15 در انجمن نرم افزار های دیگر

  1. بانوی انگلیسی

    بانوی انگلیسی کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏15/4/15
    ارسال ها:
    4,313
    تشکر شده:
    7,258
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    شغل:
    ݦځڝڸ(ݫݕاݩ ۋ اڎݕیاټ اݩڴڸیڛی)
    محل سکونت:
    ڎږ ږڣټ ۋ آݦڎ
    با وجود تعداد بسیاری از اپلیکیشن های برنامه سفر و رزرو هتل، انتخاب بهترین و کارآمد ترین آن ها بسیار مشکل است و نیازمند تجربه کار با آن ها می باشد.


    امروزه اهمیت انتخاب اپلیکشن های مورد نیاز برای برنامه ریزی های سفر و رزرو هتل از میان انبوهی از برنامه های رایگان و قیمتی، بسیاری را با مشکل روبرو کرده است. چراکه انتخاب اپلیکیشن های کارآمد علاوه بر نیاز به اطمینان از به روز بودن آن ها مستلزم تجربه کار با آن ها نیز می باشد که مسلما کار آسانی نیست.

    1. TripIt
    اپلیکیشن TripIt بسیار مفید است، یک برنامه به روز و کارآمد. خیلی راحت می توان با آن پرواز رزرو کرد و با ایمیلی تاییدی که این اپلیکیشن می فرستد از صحت آن مطمئن گردید. دسترسی به جزئیات مورد نیاز، اطلاعات دقیق و به روز پروازها، آخرین تغییرات قیمت ها و همکاری با بسیاری از شرکت ها و خطوط پروازی از مزایای این اپلیکیشن است.

    2. Uber
    اپلیکیشن Uber خیلی سریع می تواند به بخش استاندارد برنامه های سفرتان تبدیل شود. با این برنامه، سفر و گردش بی دردسر است به ویژه آنکه ایمیل هزینه ها نیز برای شما ارسال خواهد شد.

    3. Hotel Tonight
    این اپلیکیشن زمانی به کار مسافران می آید که مسیر سفر و پرواز شان مشخص شده اما اقامت شان هنوز برنامه ریزی نشده است. اپلیکیشن Hotel Tonight این کار را برای مسافران بسیار راحت و ممکن کرده است. می توان با استفاده از این اپ شهر مقصد را تعیین و هتل مورد نظر را با طبقه بندی های این برنامه انتخاب و رزرو کرد.

    4. Foursquare
    به گفته Benji Greenberg یکی از کارشناسان گردشگری آمریکا، تا کنون اپلیکیشنی بهتر از Foursquare برای شناخت اطرافم ندیده ام. از این اپلیکیشن برای جستجو و شناخت اماکن اطراف خود چه در منزل و چه در جاده می توان استفاده کرد.

    5. Hipmunk
    اپلیکیشن Hipmunk با برخورداری از اطلاعات کاملی از تصاویر و نرخ های سایتهای مسافرتی، می تواند بهترین انتخاب برای هر سبکی از سفر باشد.
     
    sherlock-girl از این پست تشکر کرده است.
بارگذاری...