1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

بیوگرافی ساره بیات

شروع موضوع توسط nargessamiri ‏19/7/18 در انجمن بیوگرافی بازیگران ایرانی

  1. nargessamiri

    nargessamiri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/4/18
    ارسال ها:
    205
    تشکر شده:
    74
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    زن
    بیوگرافی ساره بیات
    [​IMG]
    عکس ساره بیات
    ساره بیات متولد چهاردهم مهرماه 1358 در مشهد است و تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. خانواده ساره بیات در آمریکا زندگی می کنند و او به تنهایی در ایران زندگی می کند. تنها خواهرش سروین بیات همسر فوتبالیست تیم ملی رضا قوچان نژاد است.

    خانواده ساره بیات از کودکی مخالف بازیگر شدن دخترشون بودند و برای همین وی به صورت پنهانی رشته دانشگاهی هنر را برای خود انتخاب می کند تا از این طریق وارد حرفه بازیگری شود ولی موفق نمی شود و بعد از اتمام تحصیلاتش و مدتی کار کردن در تئاتر تصمیم می گیرد در کلاس های بازیگری پرویز پرستویی در موسسه کارنامه شرکت کند و در این مدت یکی از بهترین شاگردان پرویز پرستویی بوده است.

    [​IMG]

    ساره بیات در کنارش مادرش
    ساره بیات بعد از گذراندن کلاس های بازگیری برای سریال تاریخی یک مشت پر عقاب در کنار بازیگرانی همچون حامد بهداد ، رضا کیانیان و ... انتخاب می شود و به خوبی ایفای نقش می کند و بعد از آن در سال 89 با بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی انتخاب می شود و با بازی خوبش در این فیلم به شهرت می رسد و برنده جوایز بسیاری از جمله اسکار بهترین فیلم خارجی می شود.

    نهایتاً در سال 1396 با بازی فوق العاده اش در سریال پرطرفدار عاشقانه در کنار بازیگرانی همچون محمدرضا گلزار ، هومن سیدی ، مهناز افشار و ... توانست جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ را از آن خود کند.

    [​IMG]

    سروین بیات در کنار همسرش رضا قوچان نژاد
    ماجرای محرمیت ساره بیات با رضا قوچان نژاد
    در مراسم اکران فیلم زرد ، پدر ساره بیات به همراه رضا قوچان نژاد و سعید عزت الهی جشن تولد غیر منتظره ای را برای ساره بیات ترتیب داده بودند که این بازیگر را غافلگیر کنند و ساره بیات در این اکران و در شب جشن تولد 38 سالگی اش اظهاراتی راجب محرمیت خود با شوهر خواهرش یعنی رضا قوچان نژاد مطرح می کند که باعث حاشیه دار شدن این مراسم می شود.

    [​IMG]

    ساره بیات در کنار پدرش و رضا قوچان نژاد در اکران فیلم زرد
    ساره بیات در این مراسم توضیحاتی درباره عکسی که با عنوان بغل کردن رضا قوچان نژاد در فضای مجازی پخش شده بیان می کند : همه می گویند که شوهر خواهر شبیه برادر آدم است اما به نظر من وقتی خواهرت که پاره تنت هست را به مردی می سپاری حسی که نسبت به او داری شبیه حس پدرانه است و رضا مثل یک پدر بالای سر خواهر من هست.
     
    یه دختر تنها از این پست تشکر کرده است.
بارگذاری...