1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

تعبیر خواب دندان

شروع موضوع توسط nargessamiri ‏20/5/18 در انجمن مطالب جالب و خواندنی

  1. nargessamiri

    nargessamiri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/4/18
    ارسال ها:
    205
    تشکر شده:
    74
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    زن
    تعبیر خواب دندان
    [​IMG]
    دیدن خواب افتادن یا شکستن دندان, دندان درآوردن, درد کردن دندان و پر کردن یا کشیدن دندان خراب شده و پوسیده یا لق تا تمییز کردن دندان با مسواک و جرم گیری تا دیدن دندان مصنوعی در خواب معمولا از خواب های رایج همه ما می باشد که شما در ادامه می توانید کاملترین تعبیر خواب دندان را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب در پارلین مشاهده کنید.

    دیدن دندان در خواب چه معنایی دارد؟
    حضرت دانیال می گوید : دندان در خواب, خانواده و فامیل تو می باشد و دندان های فک بالا به جنس مذکر و مرد و دندان های فک پایین به جنس مؤنت و زن مربوط می شود و دندان های جلو در خواب به پدر و مادر, فرزندان, خواهران و برادران آن شخص مربوط می شود.

    همچنین از دیدگاه او دندان های جلو و دندان هایی که در طرف راست باشد تعبیرش به پدر و بستگان پدر مربوط می شود و دندان هایی که در طرف چب باشند تعبیرش به مادر و بستگان مادر مربوط می شود. در ادامه گفته است : دندان هایی که در کنار دندان جلو هستند به عمو و فرزندانش مربوط است و تعبیر دندان های نیش به بزرگتر فامیل مربوط می شود و تعبیر سایر دندان هایی که در کنار دندان های نیش هستند به خاله و فرزندانش مربوط می شود و تعبیر دندان های عقب هم به بستگان دور مربوط می شود.

    تعبیر خواب افتادن دندان
    خود بینی مهم ترین عامل دیدن افتادن دندان در خواب می باشد. همان طور که می دانید دندان ها یکی از فاکتورهای مهم در زیبایی و جذاب رسیدن هر شخص می باشد و گاهی اوقات ممکنه شما در مورد ظاهر و جذاب رسیدن خود به چشم دیگران نگران باشید و همین نگرانی موجب می شود که شما خواب افتادن دندان ببینید.

    آنلی بیتون در مورد تعبیر خواب شکستن دندان و افتادن دندان می گوید :

    • افتادن یک دندان نشانه رسیدن خبرهای بد به گوش شما خواهد بود.
    • افتادن دو دندان نشانه درگیر شدن در شرایط بدی برای شما خواهد بود.
    • افتادن سه دندان نشانه وقوع اتفاقات خیلی بد برای شما خواهدبود.
    • افتادن تمام دندان ها در خواب نشانه مرگ و قحطی در اجتماع شما خواهد بود.
    • شکستن دندان در خواب در اثر ضربه نشانه اتفاق افتادن مرگ و میر و حوادثی تلخ برای شما خواهد بود.
    • اگر خواب ببینید که دندان پوسیده شما شکست نشانه قرار گرفتن در موقعیت بدی خواهد بود و برنامه های شما نیمه تمام متوقف خواهد شد و به بیماری دچار خواهید شد و سیستم عصبی اندامتان دچار اختلال خواهد گردید.
    تعبیر خواب دندان درآوردن
    ابن سیرین می گوید :

    • اگر خواب ببینید که دندان های تو زیادتر و پاکیزه تر شده است با توحه به نوع دندان به مقام و منزلت خواهد شد.
    • اگر خواب ببینید که که در کنار دندانت, دندان دیگری درآمده است اگر از ردیف بالا باشد با توجه به نوع دندان صاجب یکی از آن ها از جنس مذکر خواهی شد و اگر از ردیف پایین باشد با توجه به نوع دندان صاحب جنس مؤنث خواهی شد. مثلا اگر دندان درآمده از دندان جلوئی فک بالا باشد صاحب فرزند و یا برادری خواهی شد و اگر دندان درآمده از فک پایین و در قسمت جلو باشد صاحب فرزند دختر و یا خواهر خواهی شد.
    • اگر خواب ببینید که از قلب خود دندان روییده است خواب شما نشانه این است که به زودی هلاک خواهی شد.
    تعبیر خواب دندان درد
    ابراهیم کرمانی می گوید : اگر خواب ببینید که یکی از دندان هایتان را که درد می کند کنده اید نشانه بدست آوردن مال و اموال خواهد بود.

    جابر مغربی می گوید : اگر خواب ببینید دندانی که درد میکنه را کشیدید و در دست راست گرفته اید خواب شما به معنی بدست آوردن سود و منفعتی به میزان سی تا صد درهم خواهد بود. ولی اگر ببینید که آن را با دست چب گرفته اید یعنی اینکه به میزان سیصد الی ده هزار درهم سود نصیب تان خواهد شد و اگر آن را با هر دو دست گرفته ای به این معنی است که مال و اموال فراوان نصیب تان خواهد شد.

    ابن سیرین می گوید : اگر خواب کسی را که مرده است ببینید با این شرایط که آن شخص از دندان درد ناله می کند خواب شما به این معنی است که آن شخص در زمان حیاتش, فحش و ناسزای زیادی به دیگران گفته است.

    تعبیر خواب جرم گیری و تمیز کردن دندان
    آنلی بیتون می گوید :

    • مسواک زدن دندان ها در خواب نشانه تلاش و کوشش فراوان برای حفظ ثروت است.
    • تمیز کردن و جرم گیری دندان ها توسط دندانپزشک در خواب نشانه دفاع کردن از منافع شخصی در مقابل افراد متخلف جامعه خواهد بود.
    • پاک شدن جرم دندان ها در خواب نشانه مبتلا شدن به بیماری به صورت مؤقت خواهد بود و وظایفی که بر دوش شما گذاشته خواهد شد عاقلانه به پایان می رسانید.
    • اگر در خواب از تماشای دندان های زیبا و سفید خود لذت ببرید خواب شما نشانه این است که شما به هنگام برآورده شدن آرزوهای خود به شادمانی بسیار بزرگی خواهید رسید.
    تعبیر خواب کشیدن دندان و پر کردن دندان
    لیلا برایت می گوید : دیدن پر کردن دندان در خواب نشانه این است که شما باید مراقب خود باشید تا دچار اشتباه نشوید.

    منوچهر مطیعی می گوید : اگر خواب ببینید که دندان کرسی شما درد می کند و متورم و پوسیده شده است خواب شما به این معنی است که با همسر خود اختلاف پیدا خواهید کرد و اگر آن دندان را به دست خود و یا پزشک کشیدید و بیرون آوردید یعنی اینکه از همسرتان جدا خواهید شد.

    آنلی بیتون می گوید :

    • کشیدن دندان توسط دکتر نشانه مبتلا شدن به بیماری سخت و دردناکی خواهد بود.
    • پر کردن دندان توسط دکتر نشانه پیدا کردن اشیاء قیمتی خود پس از نگرانی بسیار خواهد بود.
    • پر کردن تعدادی از دندان ها توسط دکتر نشانه مواجه شدن با درگیری های شدید خواهد بود و سعی خواهید کرد از کنار آن ها عبور کنید.
    • کشیدن دندان های کرم خورده در خواب نشانه دچار شدن به فقر و تنگدستی خواهد بود.
    • اگر خواب ببینید که یکی از دندان های خود را می کشید و سپس آن را گم می کنید خواب شما نشانه وارد شدن در کاری خواهد بود که برای شما سودی نخواهد شد.
     
بارگذاری...