1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

چگونه تا روز عروسی لاغر شویم؟

شروع موضوع توسط hosseinsis ‏2/2/17 در انجمن تناسب اندام

  1. hosseinsis

    hosseinsis کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏6/9/16
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    6
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    وب سایت:
    چگونه تا روز عروسی لاغر شویم؟
    [​IMG]

    لاغر شدن تا روز عروسی یکی از چالش های مهم دختران دم بخت می باشد.خیلی از دختر خانم ها دوست دارند در روز عروسی فرم ایده آل بدنی خود را داشته باشند ولی خیلی ها در این امر شکست می خورند که دلایل آن را در زیر برای شما خواهیم گفت.

    نگران گفته های بالا نباشید زیرا سایت چگونه لاغر شویم به شما یاد می دهد که به راحتی لاغر شوید و در روز عروسی خود به فرم ایده آل بدنی برسید.با ما همراه باشید تا بتوانید از این چالش لاغری سربلند بیرون بیایید.

    اول از همه باید از مواردی که در زیر گفته می شود اجتناب نمایید.موارد زیر از دلایل اصلی چاقی می باشندو نباید آن ها را مصرف نمایید.

    ۱- غذاهای فراوری شده را حذف نمایید و غذاهایی مثل پیتزا و ساندویچ جدا پرهیز نمایید.
    ۲- از مواد غذایی قندی مانند ماکارونی بپرهیزید.
    ۳- از نوشیدنی هایی که شیرینی آن ها زیاد هست استفاده نکنید.
    ۴- استفاده از کربوهیدارت های نشاسته ای ممنوع می باشد.
    ۵- آب را به مقدار زیاد بنوشید و تا می توانید آب بخورید.

    برنامه ریزی غذایی
    دخترانی که به زودی عروسی می گیرند باید توجه ویژه ای به برنامه غذایی خود داشته باشند.عدم استفاده از غذاهای پرچرب و قندی و کاهش مصرف لبنیات پر چرب و در مقابل استفاده از میوه جات و سبزیجات و لبنیات کم چرب می تواند بهترین مواد غذایی برای شما باشند تا بتوانید سریع تر لاغر شوید.اما استفاده از برنامه غذایی به این صورت ، بسیار سخت به نظر می رسد ولی اگر میخواهید این برنامه ریزی غذایی را رعایت کنید به موارد زیر نیز توجه داشته باشید.

    ساده گرفتن برنامه غذایی: نیازی نیست برای خود این برنامه غذایی را سخت بگیرید،شما فقط باید مدت محدودی یک سری چیز هایی که مربوط به خوردن است را رعایت نمایید مثلا به جای استفاده از غذا های پر چرب و چیل از سبزیجات و سالاد های فصل استفاده نمایید.یا اگر غذای مورد علاقه شما در جلوی شما است مقدار کمتری از آن را استفاده نمایید.

    ورزش کرن تا روز عروسی: اگر میخواهید بدانید که چگونه تا روزعروسی لاغر شویم باید اراده کنید و دست از تنبلی بردارید.اگر تا به امروز هم ورزش نمی کردید اشکالی ندارد ولی وقتی بدانید که مثلا تا یک ماه دیگر عروسی شما هست و ورزش نکنید قضیه مشکل دار می شود.اگر میخواهید تا روز عروسی لاغر شوید روزانه به مدت ۳۰ الی ۴۰ دقیقه به پیاده روی بروید یا از ورزش های هوازیستفاده نمایید.

    نتیجه گیری و چند تا نکته مهم :

    لاغری تاروز عروسیشاید برای خیلی ها آرزو باشد ولی در نظر بگیرید که چگونه لاغر شوید زیرا اگر به طرز ناصحیح و غیر استانداردی لاغر شوید عوارض آن ممکن است درروز عروسیو روز های بعد از آن در بدن شما نمایان شود.لاغری تا روز عروسی کاملا ممکن است به شرطی که با یک رژیم لاغری و غذایی مناسب و همچنین ورزش کردن اصولی صورت بگیرید.هرگز از قرص ها و پودر های لاغری استفاده نمایید زیرا پدر معده را در می آورد (ببخشید که رک گفتم).از راه های خطرناک برای لاغری استفاده ننمایید.یک روز عروسی ارزش این را ندارد که سلامتی خود را به خطر بیاندازیم.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏3/2/17
    Aftbgard∞n، _.dreamer._، N@M و یک نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. N@M

    N@M کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏5/7/15
    ارسال ها:
    4,670
    تشکر شده:
    10,753
    امتیاز دستاورد:
    113
    شغل:
    STUDENT
    ویرایش شد
     
    _.Fateme._ و _.dreamer._ از این پست تشکر کرده اند.
  3. hegir

    hegir کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏22/1/18
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    وب سایت:
    دمنوش های گیاهی بسیار برای سلامتی مفید هستند می توانید برای درمان بیماری های خود دمنوش های گیاهی را مصرف کنید.دمنوش های گیاهی میران مارکت نمایندگی نیوشا می باشد که از بهترین برندهای دمنوش گیاهی در ایران نام برده می شود.
     
  4. ashiyane24

    ashiyane24 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏18/1/20
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    وب سایت:
    طبق برنامه چای سبز مصرف کنید مفیده
     
بارگذاری...