1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

مجتمع تفریحی و آبی کارائیب در مسکو

شروع موضوع توسط حلما93 ‏9/5/18 در انجمن قاره اروپا

  1. حلما93

    حلما93 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏18/1/18
    ارسال ها:
    13
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    وب سایت:
    پارک آبی کارائیب مسکو Aquapark Karibiya Moscow یک مجموعه تفریحی و ورزشی و یکی از جدیدترین پارک های آبی پایتخت روسیه است که در ماه مارس سال ۲۰۱۵ به بهره برداری رسیده است . این مجموعه از بخش های مختلفی تشکیل شده است . در این مجتمع تفریحی علاوه بر استخرها و سرسره های آبی چندین رستوران ، مرکز آبگرم ، سالن های ورزشی ، مجتمع حمام و تفریحات غیر آبی در نظر گرفته شده است .

    [​IMG]
    پارک آبی دزدان دریایی کارائیب مسکو یک مجتمع تفریحی سرپوشیده است . این مجموعه در تمامی روزهای سال پذیرای علاقه مندان به تفریح و هیجان است . پارک آبی کارائیب در فاصله پنج دقیقه ای از ایستگاه متروی Perovo واقع شده که این امر دسترسی و مراجعه گردشگران تور مسکو را به این پارک آبی راحت و آسان نموده است . مجموعه آبی کارائیب برای تمامی رده های سنی مناسب است . لذا آن را می تواند یکی از بهترین مراکز تفریحی خانوادگی مسکو دانست . شما عزیزان با مراجعه به کارائیب می توانید ساعات و لحظات فوق العاده ای در کنار دوستان و اعضای خانواده خود سپری کنید .

    [​IMG]
    در واترپارک کارائیب مسکو استخرها و اسلایدهای آبی مختلفی وجود دارد که تعدادی از آن ها مخصوص کودکان می باشند . یکی از مهیج ترین بخش های کارائیب مسکو سیاه چاله است که اوج هیجان را در این بخش می توان تجربه نمود . سقوط آزاد از دیگر بازی های هیجان انگیز این پارک آبی مسکو است افرادی که سر نترس دارند و عاشق صحنه های رعب آور هستند می توانند از این بخش استفاده کنند . به گردشگران عزیز توصیه می گردد گرداب بزرگ کارائیب روسیه را از دست ندهند . سرسره ها و اسلاید های آبی پر پیچ و خم این مجموعه توانایی دارند هر بازدیدکننده ای را به سر شوق آورده و ترشح آدرنالین را بالا ببرند . سرسره سیاه چاله کارائیب مسکو برای بزرگسالان طراحی شده است . این سرسره به مانند تونل تاریکی است که پیچ و خم های آن با سرعت زیاد طی خواهد شد .

    [​IMG]
     
بارگذاری...