1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

خیابان معروف روستاولی در شهر تفلیس

شروع موضوع توسط حلما93 ‏17/3/18 در انجمن قاره اسیا

  1. حلما93

    حلما93 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏18/1/18
    ارسال ها:
    13
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    وب سایت:
    خیابان روستاولی شاهرگ حیاتی تفلیس ، پایتخت گرجستان است . گردشگران تور تفلیس در این خیابان با ساختمان هایی مواجه می شوند که به سبک قدیمی خود باقی مانده و فقط بازسازی شده اند . تعدادی از ساختمان های مهم تفلیس در این خیابان واقع شده اند که از معروف ترین ان ها می توان به ساختمان سابق پارلمان گرجستان ، قصر Youth ، تئاتر اپرا ملی گرجستان ، تئاتر آکادمیک دولتی روستاولی ، آکادمی علوم گرجستان ، کلیسای کاشوتی ، موزه ملی گرجستان و مجتمع سینماهای تفلیس اشاره نمود . هتل های 5 ستاره ماریوت و بیلتمور نیز از هتل های خیابان روستاولی تفلیس هستند . در واقع در این خیابان گردشگران تور تفلیس با ترکیبی از سبک معماری قرن بیستم و مدرن روبرو خواهند شد .

    [​IMG]

    در روستاولی، معروف ترین خیابان تفلیس چه چیزی در انتظار گردشگران است ؟
    گردشگران در خیابان معروف روستاولی تفلیس Rustaveli avenue Tbilisi می توانند سبک معماری بناها را تماشا کنند ، در امتداد این خیابان 1.5 کیلومتری قدم بزنند ، از تفریحات شبانه لذت ببرند . همچنین آنان می توانند با سر زدن به کافه ها و رستوران های موجود در این خیابان انواع غذاهای اصیل گرجستان را بچشند و با نشستن بر روی نیمکت هایی که در کنار خیابان تعبیه شده رفت و آمد مردم و جنب و جوش آنان را نظاره گر باشند . گردشگران با پرسه زدن در خیابان روستاولی گرجستان با فرهنگ مردمان این سرزمین آشنا خواهند شد .

    [​IMG]

    فرهنگ دوستان نیز با مراجعه به تئاتر آکادمیک روستاولی و یا خانه اپرای گرجستان می توانند از نمایش های جذابی که اجرا می شود لذت ببرند . این خیابان از مراکز اصلی خرید در تفلیس نیز می باشد لذا گردشگران در آن گزینه های مختلفی برای خرید پیدا خواهند کرد از مراکز خرید مدرن و بازارهای روباز تا دستفروشانی که انواع سوغات گرجستان را به فروش می رسانند . به گردشکران عزیز توصیه می گردد یکی از هتلهای خیابان روستاولی تفلیس را برای اقامت انتخاب کنند . در طول این خیابان وسایل حمل و نقل عمومی زیادی مثل مترو و اتوبوس وجود دارد که رفت و آمد را آسان می کنند . بهتر است هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نقشه شهر تفلیس را به همراه خود داشته باشید .

    [​IMG]
    [​IMG]
     
بارگذاری...