1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

متولد کدوم ماهی؟زن یا مرد؟

شروع موضوع توسط شایلین ‏10/5/16 در انجمن فال و طالع بینی

  1. شایلین

    شایلین کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏14/4/16
    ارسال ها:
    4,244
    تشکر شده:
    12,457
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    خصوصیات ماه های مختلف(زن و مرد):
    فروردين‌ماه: متولدین مرد
    رک و راست، عاشق پيشه، حسود، پرتوقع و رياست طلب، هرگز به گذشته فکر نمي‌کند، رفتار و قيافه‌اش جوانتر از سنش به‌نظر مي‌رسد، از زن خجول، ملالت آور و منفي باف بيزار است.

    فروردين‌ماه: متولدین زن
    او بيش از هر زن ديگري در دنيا مي‌تواند بدون مرد زندگي کند. داراي قابليت‌هاي زيادي است بطوريکه تقريباً از عهده‌ی انجام هر کاري از فروشندگي تا نخست‌وزيري برمي‌آيد. خوش‌بين است و خواهان داشتن کاري در خارج از منزل مي‌باشد. عصبانيت‌هايش ظاهري و مهربانيش عميق و واقعي مي‌باشد.

    اردیبهشت‌ماه: متولدین مرد
    دير ناراحت مي‌شود اما اگر ناراحت شود دنيا را به‌هم ميريزد. زن شوخ، سياستمدار، مطيع و خانه‌دار را به حد پرستش دوست دارد. آرام، اهل عمل، حساس، محتاط است ولي اصلا رويائي نيست. زود رنج و بد خشم استاما هرگز از خانه‌اش قهر نمي‌کند. دست و دلباز اما حسابگر است و علاقه‌مند است پسر داشته باشد.

    اردیبهشت‌ماه: متولدین زن
    طبيعت را دوست دارد. مادري سخت‌گير، همسري فدکار و کمک دهنده، عاشق موسيقي و ساز و آواز است. ازبسياري جهات نمک رندگي محسوب مي‌شود. دغلباز و ناپک و اهل فلسفه بافي نيست. در عشق بي‌پرواست. در شيک‌پوشي طرفدار سادگي است، مخالف شتابزدگي است و يک رگ لجبازي دارد .

    خردادماه: متولدین مرد
    با ذوق، هنر دوست، غير حسود و کمي بدقول، براي فرزندان پدري نرم و مهربان، در زناشوئي و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهي اهل زخم زبان، کنايه و آزار است. از شنيدن انتقاد از رفتار عاشقانه‌اش بيزار است.

    خردادماه: متولدین زن
    زني با چند شخصيت گوناگون، با قوه تخيل بالا، خوش سر و زبان و با سليقه، ماجرا دوست و بي‌ثبات، خيلي بيش از اينکه طالب عصبانيت شما باشد به شفقت شما نياز دارد. عاشق تغيير و تحول است. مادري است شاد و خندان و بچه‌هايش مانند خودش خود مختارند و روي پاي خود مي‌ايستند .


    تیرماه: متولدین مرد
    اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازي بچه‌ها، کمي بخيل و پول دوست، او بدون شک استاد است و مي‌تواند طولاني‌ترين مطالب را در کوتاهترين جملات بيان کند. حواسش هرگز پرت نمي‌شود و از پرچانگي بيزار است. اگر قلبش جريحه دار شود فورا به لک خويش فرو مي‌رود. هيچ مردي به اندازه او زنش را دوست ندارد.

    تیرماه: متولدین زن
    با وفا، نجيب، گاهي اوقات خسيس، در آشپزي قابل، در شب‌هاي مهتابي عاشق، در دوران مادري يک زن کم‌نظير، از انتقاد نفرت دارد، اگر مورد تمسخر قرار گيرد به شدت آزرده خاطر مي‌گردد و تاب تحمل طرد شدن را ندارد. صبر و از خودگذشتگي او براي کسانيکه دوستشان دارد حد و مرزي ندارد .


    مردادماه: متولدین مرد
    يک شير ژيان و سر کش، يک عاشق پکباز، يک دوست واقعي و يک پدر نمونه، بي عشق نمي‌تواند زندگي کند دل او از آئينه پکتر و روشنتر است اما خشم او هم توفاني هم سهمگين خواهد بود. اغلب آدمهاي کارآمدي هستند به نحوي که اغلب کارهاي منزل را شخصا و با مهارت تمتم انجام مي‌دهند.

    مردادماه: متولدین زن
    باهوش، گرم و جذاب، شيک پوش، با شخصيت، خواهان تجمل، رياست طلب، دوستدار تعريف و تمجيد و کدبانو، در دوستان تاثير بسيار مطلوب بر جاي مي‌گذارد. مادري مهربان و صميمي که مي‌کوشدفرزندان خود را مستقل وداراي اعتماد به نفس بار بياورد .


    شهریورماه: متولدین مرد
    آتش عشق اين مرد بسيار کم‌شعله اما جاودانه و با حرارت است. مجموعه‌اي است از کمال و هوش و ثبات قدم. بر انگيختن احساساتش کار دشواري است. او مي‌تواند سال‌هاي سال بدون اينکه قلبش براي کسي بتپد زندگي کند. به کوچکترين چيزهائي که مورد علاقه همسرش است فکر مي‌کند و به آنها اهميت ميدهد.

    شهریورماه: متولدین زن
    بسيار احساساتي، بي‌ريا و تزوير، خوش‌قلب، خواستار عشق حقيقي و وفادار به همسر و خانواده، در مناسبات خود با او سعي کنيد از جر و بحث پرهيز نمائيد. در هيچ کاري زياده‌روي نمي‌کند و خوب مي‌تواند از خود مراقبت کند. در مقابل اقرار به گناهان خويش سرسختي عجيبي نشان مي‌دهد.



    مهرماه: متولدین مرد
    با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سليقه و گاه تنبل و بي اعتنا نسبت به زندگي، اگر شوهر متولد مهر داريد هميشه به سر و وضع خود برسيد خانه را تميز و مرتب نگاه داريد. اين مرد به هيچ وجه مايل به رنجاندن ديگران نيست. شما مي‌توانيد به خود بباليد که هوشمند‌ترين مشاور جهان را د رجوار خود داريد.

    مهرماه: متولدین زن
    معمولا استخوان بندي درشتي دارد و نسبتا سنگين وزن است. شما بارها در او علائم ياز قدرت، اراده، جديت و تصميم مي‌بيند که با خلق و خوي زنانه کمتر سازگاري دارد. در هر موقعيتي چه جزئي و چه مهم هوشياري و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر مي‌سازد و از انزوا و تنهائي نفرت دارد

    آبان‌ماه: متولدین مرد
    تيز هوش، با اراده، خواستار هدفهاي بزرگ، پدري دلسوز و مهربان، مواظب باشيد که هرگز به مرد متولد اين ماهدروغ نگوئيد و احساسات او را جريحه دار نکنيد و يا بر خلاف غرور مردانه او رفتار و گفتاري نداشته باشيد زيرا که انتقام و عکس العمل خشمگينانه او بسيار سوزنده و خطرنک است.

    آبان‌ماه: متولدین زن
    طناز و زيبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، راز دار و خود دار، موقع شناس و گاه جاه طلب، جذاب و مغرور و با اعتماد به نفس، براي متولد اين ماه اندکي علاقه و يا اندکي تنفر مفهوم ندارد يا عاشق است يا دشمن و در غير اينصورت کاملا بي تفاوت و بي اعتناست.

    آذرماه: متولدین مرد
    صادق و راستگو، دمدمي مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادي و بي‌قيدي و طرفدار تنوع و مسافرت، خطرنکترين شوهر دنيا است. صاحب بزرکترين کلکسيون دوست آشنا در دنياست، به هنگام انتخابدوست به جاي توجه به ظاهر دقت خود را متوجه باطن آنها ميسازد.

    آذرماه: متولدین زن
    اهل منطق و واقعيت، مهمان دوست، بي‌ريا و پول خرج کن، بي نظم و انضباط، راستگو اما بد زبان ودرشت‌گو، زبان متولد اين ماه نيشدار و پر کنايه است اما قلبش پک و صميمي و بي‌ريا ست. بيشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است تا اهل شکار و پول و ماديات مشخصات کلی


    دی‌ماه: متولدین مرد
    قدرت‌طلب، خانواده‌دوست، خوددار و سرد، در عرصه عشق کم‌حرف و کم‌تظاهر، پدري جدي و خشک اما مهربان و دلسوز. مقام را به ثروت ترجيح مي‌دهد. در جواني بسيار جدي است ولي به تدريج که پا به سن مي‌گذارد نرم مي‌شود. ابراز عشق و علاقه را بايد به وي ياد بدهيد. مرد اين ماه هرگز از روي هوس ازدواج نمي‌کند.

    دی‌ماه: متولدین زن
    جاه‌طلب، کدبانو، منظم، کمي لجباز و زودرنج، هميشه آراسته و خوش‌لباس، هدف نهائي او هميشه تأمين زندگي، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداري از موقعيت‌هاي چشمگير است. از نظر اجتماعي فوق‌العاده مبادي آداب و بانزکت است.


    بهمن‌ماه: متولدین مرد
    دارا دوستان زيادي است، از اقرار به نقطه ضعف‌هاي خود منزجر است. حسود و سوظني نيست، هارت و پورت و هياهو دارد. دير ازدواج مي‌کند و در بيماري وسواس است. ذاتآ اجتماعي است و افکاري را در سر مي‌پروراند که اصلآ عملي نيستند. عشق اول خود را براي تمام عمر در خاطر نگه مي‌دارد.

    بهمن‌ماه: متولدین زن
    بسيار غافلگير کننده، سزيع الانتقال، دارادي حس پيش بيني، کنجکاو، رفيق باز و کم علاقه به آداب و رسوم، در عشق خود بسيار جدي و وفادار است اما قادر به ابراز آن نيست. او متعلق به همه جا همه کس است اما د رعين حال از آن هيچکس نمي‌باشد


    اسفندماه: متولدین مرد
    به هيچ عنوان حد وسط ندارد، يا منفي کامل است يا مثبت کامل، از کم کاري و خونسردي او نرنجيد، هفته‌اي دوسه بار به او بگوئيد دوستش داريد. متعصب نيست و هرگز به قضاوت نمينشيند و تا زمانيکه به مطلبي پي نبرده باشد نظريه‌اي ابراز نمي‌دارد.

    اسفندماه: متولدین زن
    ظرف عسلي است که قدري فلفل به داخل آن ريخته شده است. از بسياري جهات بي‌نظير است. ناراحت‌‌ترين مردها در جوار زن اسفند احساس آرامش مي‌کنند. سخت رويائي و خيالباف است، به کودکان خويش عشق مي‌ورزد.
     
    بانوي آرامش، B4ᴅ G!ʁг، من یک دخترم و 6 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. رز طلایی

    رز طلایی کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏18/5/15
    ارسال ها:
    843
    تشکر شده:
    1,319
    امتیاز دستاورد:
    93
    محل سکونت:
    ایلام
    آبان.مرد
     
    sama0 از این پست تشکر کرده است.
  3. saeedd

    saeedd کاربر خودمونی

    تاریخ عضویت:
    ‏5/4/16
    ارسال ها:
    3,779
    تشکر شده:
    10,093
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    شغل:
    قاضی اینده...^_^
    محل سکونت:
    زیر اسمان شهر...
    وب سایت:
    تیر و مرد هستم
    خدایی معرکم من.شایلین دیدی باز
     
    sama0، شایلین و رز طلایی از این ارسال تشکر کرده اند.
  4. N@M

    N@M کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏5/7/15
    ارسال ها:
    4,670
    تشکر شده:
    10,753
    امتیاز دستاورد:
    113
    شغل:
    STUDENT
    Bahman = Miss
     
    Maryamjj، 80tania و شایلین از این ارسال تشکر کرده اند.
  5. Ho3ein.R

    Ho3ein.R کاربر خودمونی

    تاریخ عضویت:
    ‏18/3/16
    ارسال ها:
    1,969
    تشکر شده:
    4,849
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    فروردين‌ماه: متولدین مرد
    رک و راست، عاشق پيشه، حسود، پرتوقع و رياست طلب، هرگز به گذشته فکر نمي‌کند، رفتار و قيافه‌اش جوانتر از سنش به‌نظر مي‌رسد، از زن خجول، ملالت آور و منفي باف بيزار است.
     
    شایلین از این پست تشکر کرده است.
  6. Brave7

    Brave7 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏1/3/16
    ارسال ها:
    86
    تشکر شده:
    111
    امتیاز دستاورد:
    33
    جنسیت:
    زن
    اباننننننن ......زن ............راسته راسته:happy:
     
    شایلین از این پست تشکر کرده است.
  7. Yaas

    Yaas کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏6/9/15
    ارسال ها:
    612
    تشکر شده:
    1,498
    امتیاز دستاورد:
    93
    آباااااااان.....
     
    و شایلین از این پست تشکر کرده اند.
  8. ..:ᐯᗩᘐᘮᙓ:..

    ..:ᐯᗩᘐᘮᙓ:.. کاربر خودمونی

    تاریخ عضویت:
    ‏30/1/16
    ارسال ها:
    807
    تشکر شده:
    2,158
    امتیاز دستاورد:
    93
    جنسیت:
    زن
    شغل:
    Student
    محل سکونت:
    Tehran
    آذرماه: متولدین زن
    اهل منطق و واقعيت، مهمان دوست، بي‌ريا و پول خرج کن، بي نظم و انضباط، راستگو اما بد زبان ودرشت‌گو، زبان متولد اين ماه نيشدار و پر کنايه است اما قلبش پک و صميمي و بي‌ريا ست. بيشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است تا اهل شکار و پول و ماديات مشخصات کلی

    کاملا درسته:)
     
    شایلین و Lonely lovely از این پست تشکر کرده اند.
  9. Lonely lovely

    Lonely lovely کاربر خودمونی

    تاریخ عضویت:
    ‏24/1/16
    ارسال ها:
    2,339
    تشکر شده:
    4,805
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    شغل:
    دانش آموز
    محل سکونت:
    یه جایی تو همین ایران خودمون
    اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازي بچه‌ها، کمي بخيل و پول دوست، او بدون شک استاد است و مي‌تواند طولاني‌ترين مطالب را در کوتاهترين جملات بيان کند. حواسش هرگز پرت نمي‌شود و از پرچانگي بيزار است. اگر قلبش جريحه دار شود فورا به لک خويش فرو مي‌رود. هيچ مردي به اندازه او زنش را دوست ندارد.
    چه کنیم دیگه !!! تیرم دیگه
     
    شایلین از این پست تشکر کرده است.
  10. ƤƛƬƦƠƝƠ

    ƤƛƬƦƠƝƠ مدیر بخش عضو کادر مدیریت

    تاریخ عضویت:
    ‏21/6/15
    ارسال ها:
    11,163
    تشکر شده:
    19,160
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    شغل:
    محافظت کننده از اسکار D:
    محل سکونت:
    رشت
    اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازي بچه‌ها، کمي بخيل و پول دوست، او بدون شک استاد است و مي‌تواند طولاني‌ترين مطالب را در کوتاهترين جملات بيان کند. حواسش هرگز پرت نمي‌شود و از پرچانگي بيزار است. اگر قلبش جريحه دار شود فورا به لک خويش فرو مي‌رود. هيچ مردي به اندازه او زنش را دوست ندارد.
    عجب...
     
    شایلین از این پست تشکر کرده است.
  11. شایلین

    شایلین کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏14/4/16
    ارسال ها:
    4,244
    تشکر شده:
    12,457
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    ماشالله پسرای انجمنمون همه تیر ماهین......:wideyed:
    پ تیر ماه چقدر شیرینی بخوریم:roflmao::roflmao::roflmao:
     
    saeedd از این پست تشکر کرده است.
  12. __dummy

    __dummy کاربر خودمونی

    تاریخ عضویت:
    ‏21/4/16
    ارسال ها:
    2,861
    تشکر شده:
    7,076
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    شغل:
    خوابیـــدن..!
    محل سکونت:
    بُرجِ دِلـــــو⛄❄
    بهمن‌ماه: متولدین زن
    بسيار غافلگير کننده، سزيع الانتقال، دارادي حس پيش بيني، کنجکاو، رفيق باز و کم علاقه به آداب و رسوم، در عشق خود بسيار جدي و وفادار است اما قادر به ابراز آن نيست. او متعلق به همه جا همه کس است اما د رعين حال از آن هيچکس نمي‌باشد
     
    شایلین از این پست تشکر کرده است.
  13. Atosa

    Atosa کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏7/12/15
    ارسال ها:
    525
    تشکر شده:
    944
    امتیاز دستاورد:
    93
    جنسیت:
    زن
    شغل:
    محصل
    محل سکونت:
    S£ℳŋムŋ
    آبان ماه...زن
     
    شایلین از این پست تشکر کرده است.
  14. parnia5050

    parnia5050 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏1/2/16
    ارسال ها:
    323
    تشکر شده:
    646
    امتیاز دستاورد:
    93
    جنسیت:
    زن
    تیرماه: متولدین زن
    با وفا، نجيب، گاهي اوقات خسيس، در آشپزي قابل، در شب‌هاي مهتابي عاشق، در دوران مادري يک زن کم‌نظير، از انتقاد نفرت دارد، اگر مورد تمسخر قرار گيرد به شدت آزرده خاطر مي‌ گردد و تاب تحمل طرد شدن را ندارد. صبر و از خودگذشتگي او براي کسانيکه دوستشان دارد حد و مرزي ندارد .
     
    شایلین از این پست تشکر کرده است.
  15. m_a_h_s_a

    m_a_h_s_a کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏27/4/16
    ارسال ها:
    128
    تشکر شده:
    263
    امتیاز دستاورد:
    63
    جنسیت:
    زن
    شغل:
    dr
    محل سکونت:
    shz
    ابانیم :)
     
    Aftbgard∞n و شایلین از این پست تشکر کرده اند.
  16. Maryamjj

    Maryamjj کاربر خودمونی

    تاریخ عضویت:
    ‏1/6/15
    ارسال ها:
    2,392
    تشکر شده:
    4,337
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    محل سکونت:
    شهر کرد
    همن‌ماه: متولدین زن
    بسيار غافلگير کننده، سزيع الانتقال، دارادي حس پيش بيني، کنجکاو، رفيق باز و کم علاقه به آداب و رسوم، در عشق خود بسيار جدي و وفادار است اما قادر به ابراز آن نيست. او متعلق به همه جا همه کس است اما د رعين حال از آن هيچکس نمي‌باشد
     
  17. Ayatay

    Ayatay کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏16/2/16
    ارسال ها:
    3,358
    تشکر شده:
    7,268
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    محل سکونت:
    Freiburg
    همشون درست بودن بر حسب اتفاق
    خانم آذر ماهی
    ولی در مورد نظم و انضباط زیاد بی نظم نیستم....
     
  18. αηgєℓ18

    αηgєℓ18 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏23/3/16
    ارسال ها:
    782
    تشکر شده:
    3,661
    امتیاز دستاورد:
    93
    جنسیت:
    زن
    شغل:
    طراح وبسایت
    محل سکونت:
    qom
    عالـــــــــــــــــــــــی بود شایلین جونم......:laugh::kiss:
     
    شایلین از این پست تشکر کرده است.
  19. Maryamjj

    Maryamjj کاربر خودمونی

    تاریخ عضویت:
    ‏1/6/15
    ارسال ها:
    2,392
    تشکر شده:
    4,337
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    محل سکونت:
    شهر کرد
    بهمن‌ماه: متولدین زن
    بسيار غافلگير کننده، سزيع الانتقال، دارادي حس پيش بيني، کنجکاو، رفيق باز و کم علاقه به آداب و رسوم، در عشق خود بسيار جدي و وفادار است اما قادر به ابراز آن نيست. او متعلق به همه جا همه کس است اما د رعين حال از آن هيچکس نمي‌باشد
     
    rainy princes، شایلین و saeedd از این ارسال تشکر کرده اند.
  20. Bahareh:)

    Bahareh:) کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏26/5/16
    ارسال ها:
    422
    تشکر شده:
    751
    امتیاز دستاورد:
    93
    جنسیت:
    زن
    محل سکونت:
    کرج
    خرداد. زن
     
    rainy princes، شایلین و Ayatay از این ارسال تشکر کرده اند.
بارگذاری...