1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.
شماره مجازی ارزان
آخرین فعالیت:
‏1/3/21
تاریخ عضویت:
‏18/2/21
ارسال ها:
1
تشکر شده:
0
امتیاز دستاورد:
1
تاریخ تولد:
‏29/11/98 (سن: 25)

شماره مجازی ارزان

کاربر تازه وارد, 25

آخرین فعالیت شماره مجازی ارزان:
‏1/3/21
    1. شماره مجازی ارزان هنوز هیچ پیام کاربری دریافت نکرده است.
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
  • اطلاعات شخصی

    تاریخ تولد:
    ‏29/11/98 (سن: 25)

    ویرایش امضا

    شماره مجازی رایگان میخواهید؟
    بهترین نرم افزار های شماره مجازی رو بهتون معرفی میکنم:

    نرم افزار CallsUp
    CallsUP یک برنامه تلفنی ساده و آسان است ، می تواند شماره تلفن دوم را برای شما ارائه دهد. Calls Up می تواند از شماره تلفن شخصی شما محافظت کرده و از افشای اطلاعات شخصی شما جلوگیری کند ، علاوه بر این ، کمترین نرخ مکالمه بین المللی را در اختیار خواهید داشت که هرگز نگران هزینه زیاد قبوض تلفن نخواهید بود.

    نرم افزار Second Phone Number App
    برنامه شماره تلفن دوم یکی از بهترین برنامه های تماس تلفنی و پیام کوتاه است. که شما را قادر می سازد شماره تلفن شماره 2 را به تلفن موجود خود اضافه کنید بدون اضافه کردن سیم کارت اضافی مانند شماره مجازی برای هر کشوری که شماره تلفن مجازی ایالات متحده و شماره تلفن کانادا است. ما در حدود 200+ شماره تلفن مجازی برای متن بدون متن تماس نامحدود و ارسال پیام کوتاه و مکالمه رایگان اضافه کردیم. بنابراین شماره تلفن شماره تماس و مکالمه نامحدود را به شما ارائه می دهد..

    نرم افزار FreshCaller
    Freshcaller ابزاری است که به تیم های شما کمک می کند تا تمام زمینه ها را با زمینه کامل ایجاد یا به آنها پاسخ دهند. می توانید تماس های مشتری را بدون زحمت مدیریت کرده و به صورت سازمان یافته تری با تیم های داخلی همکاری کنید.